Gå til hovedindhold

Butik & salg

Jobopslag omhandlende butik og salg

Butiksmedarbejder
  • Læs op

Indhold

    Souschef - Silkeborg - Ansøgningsfrist: Snarest

    Souschef - Lidl

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Souschef - Silkeborg
    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar?
    Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse.
    Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater?
    Så skynd dig at læse videre.

    Om jobbet
    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne.
    Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os.
    Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Om dig

    • Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere.
    • Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    Vi tilbyder
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne.
    Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Louise Enevoldsen på telefon 42120552, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Har du ambitionerne? Så har vi mulighederne!
    Du bliver som souschef optaget på vores lederuddannelse, hvor du vil få mulighed for at styrke dine kompetencer inden for blandt andet ledelseskommunikation, konflikthåndtering, planlægning og prioritering.
    Ligesom vores butiksassistenter og salgsledere har du som souschef mulighed for at øge dine personlige og faglige kompetencer blandt andet igennem vores interne kurser.

    Udover vores interne kurser har du mulighed for at få 2 ugers selvvalgt uddannelse årligt. Måske sigter du efter at opnå særlige ledelseskompetencer som supplement til din lederuddannelse?

    Find hele jobannoncen her

    Salgsassistent - Herning - Ansøgningsfrist: 22. september 2021

    Salgsassistent - Flying Tiger Copenhagen

    Herning

    Ansøgningsfrist: 22. september 2021

    Salgsassistent til Flying Tiger Copenhagen, Herning
    Forestil dig et job, hvor dagene flyver afsted og hvor du ikke har lyst til at det bliver fyraften.
    En arbejdsplads omgivet af kreative varer og sjove kollegaer.
    Et sted med mange glade og loyale kunder.
    Sådan er det hos Flying Tiger Copenhagen, og vi vil rigtig gerne have dig som ny kollega.

    Det kræver noget ud over det sædvanlige at være salgsassistent i Flying Tiger Copenhagen.
    Du skal vide hvad god service er, og du skal brænde for at yde den.
    Vores kunder skal føle sig trygge og godt tilpas – og så skal de forlade vores butikker med lysten til at komme tilbage.

    Hvem er du?

    • Det skal være sjovt at være i en Flying Tiger Copenhagen butik – både for vores kunder, men også for dem der arbejder der. Derfor er du typen der kan skabe en fest!
    • Du er god til at holde orden og i det hele taget sørge for, at butikken altid ser flot og spændende ud.
    • Du trives med forskellige arbejdsopgaver, og synes det er fedt at have travlt.

    Vi forventer at du:

    • Brænder for at give vores kunder den bedste oplevelse
    • Har evnen til at motivere og engagere dine kollegaer
    • Godt overblik i pressede situationer
    • Selvstændig og initiativrig
    • I tillæg til ovenstående ser vi efter dig som har et innovativt og løsningsorienteret mindset, og så spreder du positiv energi som smitter af på både kunder og kollegaer.

    Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af (men ikke være afgrænset til):

    • Kundeservice og kassebetjening
    • Opgaver indenfor lagerstyring og vareopfyldning
    • Sikre at vi altid står med en salgsklar butik

    Hvem er vi?
    Flying Tiger Copenhagen er en af verdens mest succesrige – og absolut sjoveste – detailvirksomheder.
    Vi har en stærk og åben kultur med gennemsyrende værdier.
    Vi holder af forskellighed og diversitet, og så er vores døre altid åbne.

    Vi kan tilbyde dig et job på en uhøjtidelig arbejdsplads hvor du bliver en del af et team af søde, åbne og hjælpsomme kolleger, der kan lide det de laver.

    Så hvis du elsker at være på, og er vild med Flying Tiger Copenhagens koncept, synes vi, at du skal blive salgsassistent i vores butik i Herning.

    Tiltrædelse efter aftale med butikschefen.

    Skynd dig at sende en ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre.

    Find jobannoncen her

    Salgsassistent Ferskvare - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 25. september 2021

    Salgsassistent Ferskvare - SuperBrugsen

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 25. september 2021

    Salgsassistent Ferskvare, SuperBrugsen Øster Bordingvej, Silkeborg
    Du bliver en del af en butik med i alt 40 medarbejdere. Vi er en butik, hvor kundefokus og personaletrivsel er i højsædet.
    Vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik, og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.
    Butikken ligger i det nordlige Silkeborg, tæt på Herning-motorvejen, hvilket gør det nemt at komme til og fra arbejde

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel.
    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Souschef Kristoffer Kossmann på tlf. 2829 4891 eller Uddeler Christian Aa. på tlf. 2829 4977

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 25 September 2021

    Find jobannoncen her

    Butiksassistent med lukkeansvar (deltid) - Herning - Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Butiksassistent med lukkeansvar (deltid) - jem & fix

    Herning

    Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Butiksassistent med lukkeansvar (deltid) - Herning
    Brænder du for detailhandel, har du erfaring med samme, og vil du udvikle dig hos en succesrig byggemarkedskæde i solid vækst?

    Bliv en del af en stærk organisation
    jem & fix er Danmarks lavpris byggemarked og en del af Harald Nyborg koncernen.
    Vi har succes, er i solid vækst og arbejder blandt andet på at åbne nye butikker til at supplere vores nuværende 124 af slagsen i Danmark, 8 butikker i Norge og 52 i Sverige.
    Vores organisation er uformel og flad med kort vej fra beslutning til handling, og vi søger nu en dygtig butiksassistent, der kan være med til at drive og styrke vores koncept i butikkerne.
    Læs mere på: http://www.jemogfix.dk/

    Stå for daglig drift af butikken sammen med gode kolleger
    Som butiksassistent arbejder du tæt sammen med dine kolleger, og du får ansvar for dine egne vareområder.
    Samtidig er du også med til at sørge for, at butikken fremstår pæn og indbydende, så kunden møder en ordentlig butik og nemt kan finde varerne.
    Du vil derudover skulle fylde varer op og betjene kunder ved kassen, men før vi kaster dig ud i det, får du grundig oplæring og introduktion til jobbet.

    Med stillingen følger også et lukkeansvar, hvor du får ansvaret for butikken og aflåsning af denne, når ledelsen ikke er tilstede.

    Erfaring fra detailhandel og mod på nye udfordringer

    • Vi lægger stor vægt på din personlighed, og har du derudover erfaring fra detailhandel, vil det være en fordel.
    • Du får mere end 1700 kolleger fordelt over hele landet, og vi har fokus på at styrke din faglige og personlige udvikling.
    • Du har mod på et deltidsjob 20-25 timer og er også indstillet på weekendarbejde
    • Du er udadvendt og kan lide at omgås andre mennesker
    • Du er samarbejdsvillig, ansvarsbevidst og vil gerne være med til at udvikle jem & fix yderligere
    • Truck kort en fordel

    Vi tilbyder dig løn efter kvalifikationer, bonusordning, pensionsordning, sundhedssikring fra dag et, rabatkort med 20 % på køb i alle kæder og butikker i Harald Nyborg koncernen samt sociale arrangementer både lokalt og sammen med dine 1700 jem & fix kolleger.

    Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Find jobannoncen her

    Salgsassistent - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 1. oktober 2021

    Salgsassistent - Flying Tiger Copenhagen

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 1. oktober 2021

    Salgsassistent til Flying Tiger Copenhagen, Silkeborg
    Forestil dig et job, hvor dagene flyver afsted og hvor du ikke har lyst til at det bliver fyraften.
    En arbejdsplads omgivet af kreative varer og sjove kollegaer.
    Et sted med mange glade og loyale kunder.
    Sådan er det hos Flying Tiger Copenhagen, og vi vil rigtig gerne have dig som ny kollega.

    Det kræver noget ud over det sædvanlige at være salgsassistent i Flying Tiger Copenhagen.
    Du skal vide hvad god service er, og du skal brænde for at yde den.
    Vores kunder skal føle sig trygge og godt tilpas – og så skal de forlade vores butikker med lysten til at komme tilbage.

    Hvem er du?
    Det skal være sjovt at være i en Flying Tiger Copenhagen butik – både for vores kunder, men også for dem der arbejder der. Derfor er du typen der kan skabe en fest!
    Du er god til at holde orden og i det hele taget sørge for, at butikken altid ser flot og spændende ud.
    Du trives med forskellige arbejdsopgaver, og synes det er fedt at have travlt.

    Vi forventer at du:

    • Brænder for at give vores kunder den bedste oplevelse
    • Har evnen til at motivere og engagere dine kollegaer
    • Godt overblik i pressede situationer
    • Selvstændig og initiativrig
    • I tillæg til ovenstående ser vi efter dig som har et innovativt og løsningsorienteret mindset, og så spreder du positiv energi som smitter af på både kunder og kollegaer.

    Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af (men ikke være afgrænset til):

    • Kundeservice og kassebetjening
    • Opgaver indenfor lagerstyring og vareopfyldning
    • Sikre at vi altid står med en salgsklar butik
    • Kan tage lukkevagter i løbet af ugen, samt en enkelt lørdag hver 4 uge

    Hvem er vi?
    Flying Tiger Copenhagen er en af verdens mest succesrige – og absolut sjoveste – detailvirksomheder.
    Vi har en stærk og åben kultur med gennemsyrende værdier.
    Vi holder af forskellighed og diversitet, og så er vores døre altid åbne.

    Vi kan tilbyde dig et job på en uhøjtidelig arbejdsplads hvor du bliver en del af et team af søde, åbne og hjælpsomme kolleger, der kan lide det de laver.

    Så hvis du elsker at være på, og er vild med Flying Tiger Copenhagens koncept, synes vi, at du skal blive salgsassistent i vores butik i Silkeborg

    Skynd dig at sende en ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre.

    Find jobannoncen her

    Butiksassistent med flair for IT - Herning - Ansøgningsfrist: 5. oktober 2021

    Butiksassistent med flair for IT - Labtech Data

    Herning

    Ansøgningsfrist: 5. oktober 2021

    Butiksassistent MED FLAIR FOR IT
    Vi søger en butiksassistent til vores butik i Herning Centret
    Med start hurtigst muligt

    Med 18 Labtech og WCY butikker fordelt over hele landet, vil du bliver en del af en dynamisk og ambitiøs virksomhed, med en flad organisation.

    Vi søger en energisk og udadvendt salgselev med ambitioner, som ønsker en karriere inden for både salg, handel og IT

    Som firma lægger vi særlig vægt på kvalitet og service.
    Vi er således altid opsat på at give vores dygtigste og mest engagerede medarbejdere mulighed for at udvikle sig.
    Derfor har vi gennem årene udviklet en virksomhedskultur, som er baseret på vores flade organisationsstruktur hvor vi tilskynder vores medarbejdere til at tage mest muligt ansvar.
    Det betyder, at vi som virksomhed kan tilbyde at blive en del af et unikt fællesskab, hvor man værner om hinanden og hvor det på sigt er muligt at gøre karriere.

    Udfordringer / arbejdsopgaver

    • Salgsarbejde i butikken – betjening og servicering af vores kunder
    • Butikslayout, varepræsentationen og skiltning
    • Salgsarbejde inden for IT og tilbehør
    • Reparer computer og smart phones
    • Flere ALL-AROUND opgaver for at dygtiggøre dig mest muligt

    Personlige egenskaber / kvalifikationer

    • Du er kvik og kan lide at arbejde i højt tempo
    • Du er serviceminded, positiv og præsentabel
    • Du er social og udadvendt
    • Du er et konkurrencemenneske, som stræber efter at være den bedste til det, du laver
    • Du er interesseret i både IT, smartphone og salg

    Vi tilbyder

    • En god arbejdsplads med store muligheder for at opbygge en karriere
    • En teknisk og bæredygtig organisation
    • Firma med specialister og med et fremragende sammenhold

    Ønsker du at give vores kunder en god oplevelse og overgå deres forventninger når de besøger os?

    Så glæder vi os til at modtage din motiverede ansøgning. Tiltrædelse Hurtigst muligt

    ANSØGNING sendes til: job@labtech.dk

    Se mere på http://www.labtech.dk

    Find jobannoncen her

    Medarbejdere til kundecenter - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 10. oktober 2021

    Medarbejdere til kundecenter - Bjarne Nielsen

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 10. oktober 2021

    Vi søger medarbejdere til vores kundecenter - fuldtid!
    Er du klar til at gi' den max gas?
    Kan du smile igennem en telefon?
    Og vil du være med til at skabe gode leads til vores bilhuse?
    Og er du klar til at give den max gas?
    Så kan du blive en del af vores kundecenter, hvor du kan se frem til glade og positive samtaler, hvor du guider vores potentielle kunder i forbindelse med deres bilkøb.

    Som kundecentermedarbejder skal du møde kunderne i øjenhøjde og fornemme deres forventning om, at det er nemt og enkelt at handle med Bjarne Nielsen A/S.
    Dit mål er skabe leads, som vores salgsteam kan arbejde videre med.

    Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan bevare og udbygge positionen som Danmarks mest moderne bilkoncern.

    Arbejdsopgaver:

    • Skabe tilfredse kunder med brug af telefon, mail og chat...
    • Foretage opfølgning på digitale henvendelser...
    • Foretage serviceopkald, og vise at Bjarne Nielsen A/S er der for vores kunder...
    • Du vil indgå i vores telemarketingteam, hvor du primært vil få vagter i dagtimerne. Vi servicerer vores kunder alle ugens syv dage - derfor skal du også forberede dig på, at der kan være vagter i weekenderne.

    Er det dig vi søger?
    Du skal have erfaring med salg og gerne telemarketing. Du har for eksempel erfaring som salgsassistent i en butik, og ønsker et job, hvor du kan supplere dit studiejob eller tilsvarende.
    Vi arbejder med biler, så vi ser det som helt naturligt, at du har en interesse herfor - uden at du behøver være bilnørd.

    Det vil være en klar fordel, hvis du har erfaring med salg - eksempelvis som salgsassistent, medarbejder i et kundecenter eller tilsvarende - men det er ikke noget krav...
    Du skal kunne kommunikere klart og forståeligt - om du er på telefonen, chat eller mail...
    Det er vigtigt, at du har et godt humør og reelt ved, hvad det vil betyder, det der med at "smile gennem telefonen"...

    Det får du:

    • Et målrettet introforløb, så du er klædt på til opgaverne...
    • Træning og sparring i kundekommunikation...
    • Løn efter kvalifikationer...

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.
    Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at slette opslaget, hvis stillingen bliver besat - så send din ansøgning med relevante bilag hurtigst muligt.

    Har du spørgsmål kan du kontakte kundecenter-teamleder Klaus Dünser på tlf. 99 29 19 57 eller kldu@bn.dk
    Bemærk at vi løbende indkalder kandidater til samtale - så vi opfordrer dig til at søge jobbet hurtigst muligt.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Find jobannoncen her

    Salgsassistent, 8 timer - Herning - Ansøgnignsfrist: 15. oktober 2021

    Salgsassistent, 8 timer - JACK&JONES

    Herning

    Ansøgnignsfrist: 15. oktober 2021

    SALGSASSISTENT DELTID HERNING
    Brænder du for salg og mode?
    Bliver du motiveret af en alsidig arbejdsdag, med spændende og varierede opgaver.
    Vil du have en stor kontaktflade og arbejde i et både sjovt og dynamisk arbejdsmiljø?

    Vi søger en fleksibel deltidsmedarbejder i JACK&JONES Herning, der vil bidrage til at sikre, at vi har byens fedeste butik.
    Er du social og trives du med at interagere med andre mennesker?
    Så kan du være præcist den person vi leder efter!

    Hos JACK & JONES mener vi at vores medarbejdere er kernen i vores forretning, og som butiksassistent hos os, er der garanti for både faglig og personlig udvikling.

    Vi søger en stærk salgsassistent, der både formår at levere på salgsdelen, men ikke mindst give vores kunder en fantastisk service – hver gang!

    Stillingen er på ca. 8 timer om ugen, hvor den primære arbejdstid vil være eftermiddag/aften, samt weekend.
    I perioder med stor travlhed såsom jul, ferieperioder og under udsalg, vil der kunne forekomme ekstra timer, dog altid efter gensidig aftale.

    JACK & JONES
    Du skal sammen med din kollegaer i Herning evne at fortsætte den positive udvikling og sikre at kunderne altid får den bedste og mest positive oplevelse.​

    Gennem faglig stolthed, autentisk og konsekvent men positiv ledelse, trænes du i vores retail-koncept og kernekompetencer.
    Som salgsassistent hos JACK & JONES måles du primært på din evne til at skabe en optimal oplevelse for kunderne, samt evnen til at skabe en solid udvikling og indtjening for butikken.

    Personlighed

    • Du er selvstændig, resultatorienteret, arbejder struktureret og har en udpræget vindermentalitet. Men allervigtigst er det, at du har viljen til at skabe positive resultater sammen med teamet.
    • Det er vigtigt for os, at du altid går forrest og tænker i løsninger frem for problemer.
    • Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international retail-kæde, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling, og hvor succesen i høj grad skabes via dine og teamets indsatser og bidrag.

    Det er vigtigt for os, at vores kunder altid får den bedste oplevelse når de besøger vores butik, og det er i den grad vores medarbejderes personlighed og indstilling der gør, at vi kommer i mål med det.

    Når kunderne besøger butikken, står du altid klar med råd og inspiration. Til gengæld tilbyder vi dig et job der udfordrer dine evner og inspirerer dig til udvikling

    Kvalifikationer:

    • Salg og kundeservice er en naturlig del af din personlighed
    • Du har sans for styling og trends, og er interesseret i dette
    • Du er ambitiøs af natur
    • Stort engagement og smittende gejst
    • En dygtig købmand der altid tænker i resultater på både top og bundlinje
    • Teamplayer der både har øje for egne samt butikkens performance

    Vi tilbyder:

    • Et ungt og dynamisk arbejdsmiljø
    • Garanti for både faglig og personlig udvikling
    • Gode avancerings-muligheder i kæden
    • Muligheden for at skabe en karriere i en førende retail-kæde med mere end 1.000 butikker på verdensplan
    • Attraktive personalegoder såsom rabat på tøj på tværs af alle BESTSELLERS butikker.

    Vi ser frem til at høre fra dig

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at butikschef Rene Jørgensen på telefon +45 27 52 55 27.

    Send os din ansøgning så hurtigt som muligt.
    Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder den rette.

    Tiltrædelse: Snarest muligt.

    Find jobannoncen her