Skip to main content

Butik & salg

Jobopslag omhandlende butik og salg

Butiksmedarbejder

Indhold

    Salgsassistent til Food - Silkeborg - Ansøgningsfrist: Snarest

    Salgsassistent til Food - Føtex

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Salgsassistent til Food
    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert.
    Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet.
    Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    Rollen som salgsassistent er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt.
    Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning.
    Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.
    Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen.
    Som medarbejder på gulvet er du den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også.
    Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder.
    Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven.
    Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Om food-enheden
    I Food beskæftiger vi os med varerne inden for kolonial, køl og frost. Enheden er ansvarlig for alle aktiviteter, som varerne kommer igennem - fra de bestilles og modtages, sættes på hylden og til de bliver solgt i varehuset.
    Her er der fokus på godt købmandskab, mersalg, gode indkøbsoplevelser og personligt salg, ligesom vi aktivt arbejder med vareoplæg i forhold til tilbudsavisen.

    Kolonialafdelingen har flere forskellige områder, du kan prøve kræfter med.
    Vores hylder er fyldte med alle de kendte klassikere i godt selskab med nye, spændende produkter, der afspejler de seneste trends og tendenser i danskernes madunivers.

    I Køl og Frost sælger vi flere forskellige slags mad. Her er den færdigpakkede mad fra vores leverandører sammen med de varer, som vi selv producerer i slagterafdelingen.
    Indkøbsafdelingen sørger for, at de varer, der er i afdelingen, er aktuelle. Det betyder, at du kan tilbyde kunderne både traditionelle varer og nye og spændende produkter.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt.
    Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Find jobannoncen her

    Teamkoordinator - Herning - Ansøgningsfrist: Snarest

    Teamkoordinator - BilkaToGo

    Herning

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Teamkoordinator til BilkaToGo
    Vil du være en af drivkræfterne bag Bilkas ToGo-platform, hvor vores kunder handler via internettet og henter deres varer i drive-in?
    Vi søger en teamkoordinator, der har lysten og kompetencerne til i samarbejde med afdelingslederen at drive teamet sikkert videre, med succes for øje.

    Kvalifikationer
    Du skal tage medansvar for, at teamet trives og udvikles, og at arbejdsgange og den daglige drift optimeres, gennem dygtig bemandingsplanlægning, motivation og instruktion af medarbejderne.

    Vi forventer, at du har erfaring eller en uddannelse fra detailbranchen.
    Desuden er du serviceminded, fleksibel og kan bevare overblikket, når situationen kræver det.
    Du kan lide, at der er travlt og forstår at styre og planlægge din hverdag.

    Gode karrieremuligheder
    Har du lysten og evnerne til en karriere inden for Salling Group, er mulighederne gode.
    Jobbet som teamkoordinator kan være dit springbræt til et spændende og udfordrende karriereforløb i en af Danmarks mest succesrige virksomheder.

    Teamet
    I BilkaToGo-teamet er det især egenskaber som effektivitet og hurtighed, der tæller.
    Det er her, vi sikrer, at kunderne får det maksimale udbytte af BilkaToGo – nemlig en hjælpende hånd i en travl hverdag, hvor der skal jongleres med arbejdstider, institutionslukketider, aftensmad og fritidsinteresser.
    Derfor er det helt igennem essentielt, at kunden kan hente de korrekte varer til den aftalte tid – hver eneste gang.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Find jobannoncen her

    Salgsassistent - Herning - Ansøgningsfrist: Snarest

    Salgsassistent - BR

    Herning

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Salgsassistent hos BR
    Vil du være med på et stærkt team, der hver eneste dag giver gode oplevelser og god vejledning?
    Er du energisk og entusiastisk, og kan du være med til at skabe en stemning, hvor vores kunder i alle aldre kan finde begejstring og inspiration blandt de kendte klassikere og de nyeste skud på legetøjsstammen?

    Så har vi en spændende mulighed til dig.

    Hos BR skaber vi oplevelser, og du er en vigtig del af et team præget af samarbejde og fleksibilitet, hvor kunden og den gode vejledning og service er i centrum.
    Du bliver del af et hold af medarbejdere med en fælles begejstring for legetøj og ikke mindst for legebørn.
    At skabe den gode kundeoplevelse hos BR er meget mere end at sørge for fyldte hylder og en god bundlinje.
    Det er at evne at skabe den rette stemning, og det er at give kunderne en oplevelse, der får dem til at komme igen og igen.

    Med andre ord, du får et job, hvor du og resten af teamet får en umiddelbar belønning for jeres arbejde, når I giver kunderne den gode indkøbsoplevelse med smil og kvalitet, og når I skaber den helt særlige forbindelse til en lille kunde, der får et ønske opfyldt.

    Din opgave er først og fremmest at sikre, at kunderne får et fantastisk besøg hos os gennem god vejledning, smilende og imødekommende betjening, en indbydende og lækker butik, og du har overskud til leg, nysgerrighed og små pilfingre.

    Skab den rette stemning
    Din arbejdsdag foregår hos kunderne i butikken, hvor du vejleder, hjælper og sørger for, at butikken altid er indbydende.
    Du er en ægte teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål.

    Hvem er vores nye kollega?
    Vi ser gerne, at du har erfaring eller en uddannelse fra detailbranchen. Hvis du har produkterfaring vil det være en stor fordel, hvis ikke, klæder vi dig godt på til jobbet.

    • Du er serviceminded, fleksibel og kan bevare overblikket, når situationen kræver det.
    • Du har fokus på kunderne og en fantastisk service, og du bidrager til det gode sammenhold i teamet.
    • Du kan lide, at der er travlt og drives af den energi, en fyldt butik giver.

    Vi kan tilbyde dig
    et spændende job med masser af udfordringer for et af Danmarks mest kendte brands af både børn, deres forældre og bedsteforældre.

    Er det dig?
    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Find jobannoncen her

    Salgs- og marketingbackup - Ikast - Ansøgningsfrist: 18. januar 2021

    Salgs- og marketingbackup - EASE.DK

    Ikast

    Ansøgningsfrist: 18. januar 2021

    EASE.DK i Ikast søger salgs- og marketingbackup
    EASE.DK A/S søger en erfaren og struktureret salgs- og marketingbackup til vores fashionafdeling.
    Du elsker kontakt til kunder og samarbejdspartnere, og ved hvor afgørende det er, at der er styr på alle detaljer i forbindelse med salg og marketing.

    Arbejdsområder:

    • At varetage driften bag salgs- og marketingsstrategien i afdelingen.
    • Dialog og servicering af kunder inkl. opfølgning og afsendelse af diverse prøver.
    • Dialog med samarbejdspartnere ift. koordinering af marketingsindsatser.
    • Pakke- og lagerlister, ordretastning, onlinefiler, programoversigter og stabelfiler, manuelle faktureringer, navngivning af fotofiler og lignende opgaver vil være en stor del af dit job.
    • Ansvarlig for opdatering af websites (billeder etc.) og på sigt muligvis også udarbejdelse af content til SoMe.
    • Diverse ad hoc.

    Dine kvalifikationer:

    • Erfaring fra lignende stilling i tekstilbranchen er et must.
    • Du arbejder struktureret, fokuseret og målrettet.
    • Du er en teamplayer, der kender værdien i en rosende og anerkende tilgang til dine kollegaer og kunder.
    • Du er analyserende i din tilgang til arbejdsprocesserne, og interesseret i hvordan man optimerer for at skabe bedre flow, omsætning og færre flaskehalse.
    • Er positiv af natur, mulighedsorienteret og ikke bange for at tage ansvar.
    • Har gå-på-mod og kan lide en omskiftelig arbejdsdag i et højt tempo.
    • Leverer kvalitet i dit arbejde og er en god afslutter, der formår at nå dine deadlines.
    • Fortrolig med Excel, og det vil være en fordel med kendskab til Navision.
    • Har gode formuleringsevner både mundtligt og skriftligt.
    • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Kendskab til tysk er en fordel.

    Vi tilbyder dig:

    • Et spændende job i en international tekstilvirksomhed.
    • Du kommer til at indgå i et dynamisk team, hvor vi hver dag gør det til en dyd både at starte dagen – og gå hjem – med et smil på læben.
    • Løn efter kvalifikationer.

    Yderligere informationer:
    Kontakt Division Manager, Marie Nordmann Boelslund, på mb@easedk.dk eller 22498905.

    Ansøgningsfrist 18.1., men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt.

    Tiltrædelse hurtigst muligt, eller senest pr. 1. marts 2021

    Find jobannoncen her

    Butiksassistent med lukkeansvar (fuldtid) - Holstebro - Ansøgningsfrist: 20. januar 2021

    Butiksassistent med lukkeansvar (fuldtid) - jem & fix

    Holstebro

    Ansøgningsfrist: 20. januar 2021

    Butiksassistent med lukkeansvar (fuldtid) - Holstebro
    Brænder du for detailhandel, har du erfaring med samme, og vil du udvikle dig hos en succesrig byggemarkedskæde i solid vækst?

    Bliv en del af en stærk organisation
    jem & fix er Danmarks lavpris byggemarked og en del af Harald Nyborg koncernen.
    Vi har succes, er i solid vækst og arbejder blandt andet på at åbne nye butikker til at supplere vores nuværende 124 af slagsen i Danmark, 5 butikker i Norge og 51 i Sverige.
    Vores organisation er uformel og flad med kort vej fra beslutning til handling, og vi søger nu en dygtig butiksassistent, der kan være med til at drive og styrke vores koncept i butikkerne. Læs mere på: http://www.jemogfix.dk/

    Med stillingen følger også et lukkeansvar, hvor du får ansvaret for butikken og aflåsning af denne, når ledelsen ikke er tilstede.

    Stå for daglig drift af butikken sammen med gode kolleger
    Som butiksassistent arbejder du tæt sammen med dine kolleger, og du får ansvar for dine egne vareområder.
    Samtidig er du også med til at sørge for, at butikken fremstår pæn og indbydende, så kunden møder en ordentlig butik og nemt kan finde varerne.
    Du vil derudover skulle fylde varer op og betjene kunder ved kassen, men før vi kaster dig ud i det, får du grundig oplæring og introduktion til jobbet.

    Erfaring fra detailhandel og mod på nye udfordringer
    Vi lægger stor vægt på din personlighed, og har du derudover erfaring fra detailhandel, vil det være en fordel.
    Du får mere end 1700 kolleger fordelt over hele landet, og vi har fokus på at styrke din faglige og personlige udvikling.

    • Du har mod på et fuldtidsjob og er også indstillet på weekendarbejde
    • Du er udadvendt og kan lide at omgås andre mennesker
    • Du er samarbejdsvillig, ansvarsbevidst og vil gerne være med til at udvikle jem & fix yderligere

    Vi tilbyder dig løn efter kvalifikationer, bonusordning, pensionsordning, sundhedssikring fra dag et, rabatkort med 20 % på køb i alle kæder og butikker i Harald Nyborg koncernen samt sociale arrangementer både lokalt og sammen med dine 1700 jem & fix kolleger.
    Truckkort en fordel

    Tiltrædelse 1. februar 2021

    Find jobannoncen her

    Sales Manager - Brande - Ansøgningsfrist: 20. januar 2021

    Sales Manager - ONLY

    Brande

    Ansøgningsfrist: 20. januar 2021

    SALES MANAGER
    Er du drevet af at skabe resultater, motiveres du af ambitiøse målsætninger, og har du det, der skal til for at løfte salget til det næste niveau?

    ONLY søger en stærk og energisk Sales Manager, der brænder for salg, og som kan opbygge og udvikle salget af ONLY på de europæiske markeder.

    Bliv en del af ONLY
    ONLY er Europas mest ambitiøse womens-wear brand. Vi driver en succesfuld retailforretning med egne butikker, og herudover sælger vi vores produkter i samarbejde med 5000 wholesale kunder samt et stort antal online kunder.
    Ved siden af ONLY brandet har vi en række subbrands: Jacqueline de Yong, ONLY & SONS, ONLY CARMAKOMA, ONLY PLAY og KIDS Only.
    Udover en ubetinget kærlighed til produkterne er vores organisation gennemsyret af dedikation, fokus på forretningen og ikke mindst en ubøjelig vilje til altid at være bedre, end vi var i går.

    For at styrke vores forretning er vi nu på udkig efter en ambitiøs og erfaren sælger, der kan eksekvere vores fremtidige vækstplan og stå i spidsen for salget til vores største kunder.

    Jobbet
    Som Sales Manager for ONLY på udvalgte markeder får du stor mulighed for at præge den fremtidige udvikling.
    Det er dit ansvar, at ONLY er kundernes foretrukne samarbejdspartner, og at samarbejdspartnerne arbejder optimalt med ONLYs forskellige produktgrupper.

    Du får en vigtig rolle i et energisk og dynamisk salgsteam, og du får helt konkret ansvaret for indsalg af ONLY’s produkter – herunder kollektions- og Express varer. Med din erfaring og din passion for salg ved du, at din tilgang og relation til kunderne er afgørende for at kunne optimere salget og derigennem styrke vores position på markedet. Der er tale om en stilling med stor handlefrihed og mulighed for udvikling og indflydelse på resultaterne.

    Ansvarsområder

    • Udvikling og implementering af strategier for dine markeder og kunder
    • Sikre optimal produktpakke af varer fra vores hovedkollektioner
    • Planlægning og eksekvering af indsalg og kundebesøg – herunder udvidelse af kundeportefølje
    • Løbende opfølgning på salg og efterspørgsel, så vi sikrer, at alle kunder har de rette varer
    • Holde dig opdateret på budgetter og resultater på dine markeder
    • Sparring med sælgere på dine markeder

    Kvalifikationer

    • Min. 3 års salgserfaring fra tekstilbranchen
    • Naturlig interesse for mode og trends
    • Struktureret og med fremragende kommunikations- og samarbejdsevner
    • Detailforståelse og sans for godt købmandsskab
    • Kendskab til Microsoft Excel
    • Flydende engelsk i både skrift og tale

    Personlighed

    • Det er afgørende for os, at du er resultatorienteret og ambitiøs, og at du har en baggrund fra modebranchen, hvor du har tilegnet dig et solidt produktkendskab.
    • Du har sans for godt købmandskab og i tidligere jobs har ud bevist, at du formår at omsætte salgsstrategier til konkrete salgsmæssige tiltag for derigennem at realisere de opstillede budgetter.
    • Vi forventer, at du er igangsættende og selvkørende, og at du forstår vigtigheden af at skabe gode relationer.
    • Du har masser af drive og ambitioner for din egen faglige udvikling og dygtighed, og du ved, at du med den rette indsats får mulighed for at realisere dem i dette job.
    • Herudover trives du i et dynamisk miljø, hvor vi hver dag arbejder på at være bedre end i går.

    Vi glæder os til at høre fra dig

    Har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Stig Hedensted på telefon +45 3085 2852. Ellers send os din ansøgning og dit CV senest den 20. januar 2021.

    Arbejdssted: Brande. Rejsedage skal påregnes.

    Find jobannoncen her

    Salgsassistent - Vildbjerg - Ansøgningsfrist: 24. januar 2021

    Salgsassistent - SuperBrugsen

    Vildbjerg

    Ansøgningsfrist: 24. januar 2021

    Du bliver en del af en butik med i alt 38 medarbejdere.
    Butikken har en central beliggenhed i Vildbjerg, vi har en stærk profil på ferskvarer og har et stort købedygtigt kundeunderlag, i et stærkt konkurrencepræget marked med Rema 1000 som nærmeste nabo.

    Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Danjel Diemar tlf. 9643 5370

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 24.01.2021.

    Find jobannoncen her

    Fuldtidsmedarbejder til McDonald´s - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 29. januar 2021

    Fuldtidsmedarbejder - McDonald´s

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 29. januar 2021

    Frisk fuldtidsmedarbejder søges til McDonald´s Silkeborg
    McDonald's Silkeborg søger friske service talenter

    Vi søger engagerede talenter til Danmarks Bedste Arbejdsplads, som elsker at servere gode øjeblikke.
    Hos McDonald's ønsker vi at servere gode øjeblikke for alle vores gæster.

    Vi søger en profil, der;

    • brænder for at levere smilende service med masser af personlighed, der finder det naturligt at hilse og byde velkommen til alle gæster.
    • Du skal elske at være sammen med mennesker og arbejde i team.
    • Du er typen, som kan lide ”at være på scenen” og måske endda stjæle rampelyset.
    • Du er udadvendt og har let ved at tale med mennesker du ikke kender – ung som gammel.
    • For dig er det naturligt at tage ansvar for at gæsten får en speciel og personlig oplevelse med gode øjeblikke og aldrig går skuffet fra restauranten.
    • Du skal have gåpåmod i din personlige udvikling og du er typen som ikke er bange for at afprøve og udvikle egne grænser, og har du ambitioner indenfor McDonald's, så har du mulighed for at bevise, at du har evnerne til at avancere i vores karriere program.

    Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående punkter og synes, at et job hos McDonald's lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig.

    Hos os skal det være rart for gæsterne og spændende for medarbejderne at være. Vi tilbyder et sjovt arbejdsmiljø, hvor alle er en del af teamet, og hvor du kan nå helt til tops.

    McDonald’s tilbyder ikke bare en arbejdsplads, vi giver vores medarbejdere mulighed for at indgå i et fællesskab. Og fællesskab forpligter. Derfor lover vi vores medarbejdere, at deres udvikling hos os ikke står stille. Hos os er det op til dig, hvor langt du vil drive din karriere, og derfor tilbyder vi løbende træning og kurser. Vi har desuden et væld af godkendte uddannelser, som du kan bruge i dit arbejde hos os og i din fremtidige karriere.

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • Mulighed for at avancere gennem vores karriereprogram og praktisk restauranterfaring.
    • Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår. Lønnen skal altid matche både stillingens krav og dine kvalifikationer, derfor har vi også egen overenskomst.
    • Du opbygger gennem jobbet gode kompetencer og bygger derved et stærkt CV
    • Anerkendte eksterne uddannelser, som du kan bruge i dit arbejde hos os og i din videre karriere. Vi samarbejder bl.a. med Københavns Erhvervsakademi og Copenhagen Business School.
    • En aktiv og dynamisk arbejdsplads, hvor vi aldrig står stille.
    • En stilling med fleksible arbejdstider, hvor dine vagter vil ligge på både ugedage og i weekenden.

    Til gengæld forventer vi, at du kommer med:

    • Ekstrem grad af servicegen
    • Ambitioner og drive til at sikre en enestående oplevelse for hver eneste gæst, hver eneste dag
    • At du kan planlægge din tid, er pligtopfyldende og aldrig kommer for sent.
    • At du er en aktiv type med et gode helbred

    Hvis du synes, at jobbet lyder som noget for dig, så send os en ansøgning.

    Find jobannoncen her

    Mercher - Herning - Ansøgningsfrist: 2. februar 2021

    Mercher - Relation Media A/S

    Herning

    Ansøgningsfrist: 2. februar 2021

    Mercher søges i Herning hurtigst muligt!
    Relation Media A/S søger en energisk og struktureret Mercher til Herning, som har kendskab til supermarked branchen og øje for opstilling.
    Det er vigtigt at du fast kan udføre opgaver om torsdagen og fredagen fra morgenstunden af.

    Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens!
    Du kommer til at arbejde for forskellige brands. Samtidig vil du i samarbejde med den enkelte butiksansvarlige planlægge hvilke dage du skal møde og opgaver der skal udføres i løbet af dagen.

    Som Mercher skal du:

    • Sørge for opdatering af hyldeforkanter
    • Vareopfyldning af både tørvarer og kølevarer
    • Trimning af hylder, så butikken fremstår skarp
    • Opbygning af udstillinger i butikker, der optimerer salget
    • Kommunikere og planlægge i samarbejde med den butiksansvarlige
    • Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation.

    Hvem er du?
    Som Mercher er det vigtigt, at du er i stand til at skabe en præsentabel butik, hvor produkterne kommer til at fremstå så attraktivt som muligt.
    Vi ser gerne, at du har friske øjne og kan skabe gode resultater!
    Vi forventer, at du trives i et meget fleksibelt miljø og er i stand til at skabe gode relationer med nye mennesker, hvor end opgaven sender dig hen.

    Vi forventer at du har:

    • Gå-på-mod
    • Har supermarkedserfaring og kendskab til dansk detail.
    • Detaljeorienteret, selvstændig og mødestabil
    • IT-færdigheder på brugerniveau og kan begå dig i div. apps.
    • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil
    • Overblik over trends og øje for tendenser i detailbranchen
    • Energisk og ansvarsfuld
    • En team-player

    Vi søger og ansætter løbende, men vi venter også gerne på de rigtige kandidater.

    Vi tilbyder dig:

    • At blive en del af et netværk, hvori du kan udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø
    • Mulighed for mange timer
    • Fast timeløn
    • Øget erfaring og netværk i detailbranchen

    Vi ser frem til at høre fra dig! Send gerne din ansøgning i dag!

    Ansøgning + CV sendes til job@relationmedia.dk med anmærkning ''Mercher til Herning''.

    Ved spørgsmål kontaktes Projekt koordinator Nichlas Melgaard Jacobsen på +45 3143 1906

    Find jobannoncen her

    Account Manager - Herning - Ansøgningsfrist: 2. marts 2021

    Account Manager - Freightsolution

    Herning

    Ansøgningsfrist: 2. marts 2021

    Account Manager med teamplayer egenskaber søges til opstart hurtigst muligt i 2021, Herning
    Har du mod på at være en del af en iværksætter virksomhed og være med til, at sælge morgendagens software?

    Jobbet
    Vi har fuld fart på i Freightsolution. Har du lyst til at komme om bord i en iværksættervirksomhed i kraftig vækst, som Account Manager? Så kan du meget vel være vores nye kollega.

    Til en nyoprettet stilling som Account Manager søges det helt rigtige person match til ansættelse med opstart hurtigst muligt.
    Dog venter vi gerne på den rette kollega, såfremt der er kontraktmæssige hensyn, der skal tages højde for i nuværende job.

    Stillingen vil referere til CSO, men man vil i høj grad få et personligt ansvar for, i fællesskab med sine kolleger, at nå de årlige målsætninger.

    Det er vigtigt at vores nye kollega passer ind i vores virksomhedskultur og derfor vægter personlige egenskaber højere end branchekendskab.

    • Du motiveres af opsøgende salg og kan opbygge en kundeportefølje, som du fremadrettet også vil være ansvarlig for at udvikle.
    • Du kan skabe et stærkt netværk med gode og troværdige relationer til erhvervslivet. Målgruppen vil primært være logistikchefer og supply chain manager´s.

    Det afgørende er, at du motiveres af at bidrage til at nå de fælles målsætninger, der er for Freightsolution ApS. Samarbejdet med resten af teamet er vægtet højt og en vigtig egenskab er derfor at du er en teamplayer.

    Vi forventer at du:

    • Har erfaring med salg til nye og eksisterende kunder
    • Er udadvendt, har gode kommunikationsegenskaber og tænker kommercielt
    • Er vedholdende og bliver ved med at arbejde for den gode løsning til kunderne
    • Er struktureret og omhyggelig med dine opgaver
    • Finder og sælger de rigtige løsninger til de rette kunder
    • Kan samarbejde med kolleger i salg og i resten af organisationen
    • Ikke er bleg for at give en hånd med i pressende situationer hos kolleger
    • Vil indgå i tværgående projekter

    Vi tilbyder:

    • En travl og afvekslende hverdag i en opstartsvirksomhed, hvor du har mulighed for at præge din egen hverdag. Du bliver en vigtig del at teamet og af vores fælles succes
    • En kontorplads i virksomhedens lokaler i Herning, men det vil også være muligt at arbejde hjemmefra i perioder eller på faste dage i ugen
    • Gode rammer på en på mange måder unik arbejdsplads
    • En stærk startup-kultur med sociale arrangementer
    • Et motiverende arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på udvikling, udfordringer og kammeratskab

    Vi holder løbende samtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte CSO Casper Damgaard på mobil 23323441.

    Sådan ansøger du
    Hvis du brænder du for, at være med til at flytte en SaaS platform til et endnu højere niveau, så er det netop dig som skal søge denne stilling.
    https://freightsolution.freshteam.com/jobs/uqsWhKtD2nKD/account-manager

    Find jobannoncen her