Gå til hovedindhold

Butik & salg

Jobopslag omhandlende butik og salg

Butiksmedarbejder

Indhold

    Butik & salg

    Nørre Snede

    Cyklop Emballering A/S

    Søger teknisk stærk og detaljeorienteret medarbejder til lageret i Nørre Snede.

    Cyklop Emballering A/S søger en medarbejder til et alsidigt job til indkøb og salg af reservedele, lager ekspedition, og mindre værkstedsopgaver på vores kontor og lager i Nørre Snede.

    I jobbet vil du blive ansvarlig for køb og salg af diverse reservedele, samt at samle og teste maskiner før de sendes ud til vores kunder. Det er vigtigt at du er detaljeorienteret og grundig, da små dele kan gøre en stor forskel. Derudover, skal du ikke være bange for at tage fat, da du også skal varetager diverse opgaver i forbindelse med lagerarbejde.

    I stillingen er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og skabe overblik, selv i situationer, hvor der er mange stumper og dele, der skal holdes styr på. Det er vigtigt, at du er serviceminded og fleksibel, når du bliver henvendt omkring en specifik del eller en hastesag på en maskine. Hos Cyklop tager vi ansvar for vores arbejdsopgaver, og vi forventer det samme fra dig. Du skal have gode samarbejdsevner og trives med at arbejde sammen med dine kollegaer fra forskellige afdelinger.

    Din hverdag kommer til at foregå på vores kontor og lager i Nørre Snede, hvor du får flere kollegaer og bliver en del af et uformelt arbejdsmiljø.

    Arbejdsopgaver:

    - Indkøb og salg af reservedele

    - Samling og test af maskiner før de sendes ud til kunder

    - Almindelig lagerarbejde f.eks. optælling og flytning af paller

    Faglige kvalifikationer:

    - Kendskab til IT på basis brugerniveau

    - Truckkørekort

    - Gerne erfaring med indkøb og salg af reservedele

    Personlige kompetencer:

    - Selvstændig med et godt overblik,

    - Rolig i pressede situationer og kan prioritere opgaverne i fornuftig rækkefølge

    - God ordenssans og detaljeorienteret

    - Serviceminded og fleksibel

    - Ansvarsbevidst og handler derefter

    - Gode samarbejdsevner og trives med samarbejde på tværs af afdelinger

    Tiltrædelse:

    Snarest muligt med løn efter kvalifikationer

    Lyder det som noget for dig, så send en skriftlig ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende, til Bent Kristoffersen på mail til: b.kristoffersen@cyklop.dk

    Virksomheden:

    Cyklop Emballering A/S er en selvstændig del af Cyklop International, der har eksisteret i mere end 100 år og i dag er repræsenteret i stort set hele verden. I Danmark er vores base i Nørre Snede med kontor, lager og værksted. Vi har en stærk serviceafdeling med fem serviceteknikere placeret rundt i landet, som servicerer vores kunder indenfor mange forskellige brancher.

     

    Se hele jobannoncen her. 

    Ikast

    NTEK i Ikast fortsætter væksten indenfor energioptimering og større ventilationsanlæg til specielt fødevareindustrien og medicinalindustrien. Vi har derfor brug for en stærk Salgs- og Marketingkoordinator, der kan koordinere, drive og videreudvikle processerne i salgsafdelingen. Du bliver en vigtig sparringpartner til salg og et koordinerende bindeled til vores projektafdeling, der sikrer udførelse af de opgaver, vi får i hus. 

    Vi har brug for dig, der har erfaring med nogle af disse opgaver:

    • Indhente tilbud fra vores faste underentreprenører, så vi efterfølgende kan udarbejde tilbud til kunderne
    • Udarbejde udkast til tilbud
    • Udarbejde ordrebekræftelser
    • Overdrage ordrer til projektafdelingen, hvor vi også har en koordinator, som du vil få et tæt samarbejde med
    • Holde styr på vores kommende CRM system og følge op på salgspipeline
    • Vedligeholde og videreudvikle tilbudsskabeloner og andre hjælpeværkstøjer til salgsarbejdet
    • Udarbejde salgspræsentationsmateriale
    • Udarbejde indhold til nyhedsbreve
    • Vedligeholde vores website med tekst og billeder (vi har ekstern hjælp, så du behøver ikke være "web-ekspert"
    • Evt lave indhold til sociale medier
    • I øvrigt bistå og supportere vores salgsafdeling 

    I videoen kan du høre hvordan det er at være ansat hos NTEK

    Hvem er du?

    Vi regner med, du har erfaring fra en tilsvarende stilling, hvor du sidder med salgsopgaver og koordinerer processer og opgaver. Det er vigtigt, at du har en god systemforståelse, så du forstår sammenhængen mellem salg og produktion, forstår de forskellige processer og er i stand til at skabe overblik, system og struktur. Det vil være en fordel, om du har arbejdet med tekniske produkter / løsninger tidligere, men ellers har vi en stærk organisation, der kan klæde dig godt på. En vis teknisk forståelse er dog nødvendig for, at du kan forholde dig til udbud, tilbud og vores samarbejdspartneres behov. 

    Du er stærk i såvel mundtlig som skriftlig kommunikation på dansk, og vi ser meget gerne, at du også har et godt niveau på engelsk, da vi også har kontakter udenfor Danmark. Vi arbejder med at digitalisere så mange processer og opgaver som muligt, så du må meget gerne have interesse indenfor det felt. Du har et godt IT niveau, hvor vi forventer, at du er hjemmevant i Excel og Outlook og kan se en spændende opgave i, at være med til at implementere et kommende CRM system. 

    Du trives i en mindre og meget uformel organisation uden bureaukrati, hvor du er med i det meste, og hvor du har store frihedsgrader til at udfolde dig. Du arbejder struktureret og ved, at hurtig og præcis respons til kunden er væsentligt for succes. 

    Medejer Anders Maagaard siger: ”Vi vægter personlighed, gode kommunikationsevner, initiativ, vilje og evne til at tilegne sig viden højere end formelle uddannelser. Vi er et lille ambitiøst team, hvor vi hjælper hinanden, sparrer med hinanden og spiller hinanden endnu bedre. Humor og samarbejde er vigtigt i huset”. 

    VI TILBYDER
    En nyoprettet stilling, hvor du får meget stort råderum og indflydelse på din dagligdag. Vi er en mindre men meget alsidig organisation, der sætter en ære i at hjælpe vores kunder med at finde den optimale løsning. Vi er derfor afhængige af hinandens kompetencer og gå-på-mod og forventer, du med dit gode humør og positive tilgang til livet bidrager til at opretholde det gode arbejdsmiljø, vi har i huset. Du styrer selv din tid og får de rammer, der skal til for, at du kan udfolde dig. Løn og personalegoder aftales individuelt i forhold til din baggrund og inkluderer fast løn, overskudsdeling, pensionsordning, internet, mobiltlf. og frokostordning.

    Ansøgninger behandles løbende og ansøgninger modtages kun via link i denne annonce. Der er ingen ansøgningsfrist, da vi ansætter, når vi har den rette. Alle spørgsmål vedr. stillingen sker til Flemming Lund på tlf. eller mail, idet Lund HR håndterer hele rekrutteringsprocessen.

    Om NTEK

    NTEK ApS er en rådgivende projektvirksomhed. Vi ser det som vores mission at hjælpe industrivirksomheder med dokumenterede, jordnære og kompetente løsninger inden for udsugning og ventilation. Derudover er vi specialister inden for energioptimerende projekter. Vi ser vores kunder som samarbejdspartnere. Og når vi samler vores kompetencer, kan vi aflevere energirigtige, dokumenterede og velfungerende løsninger til hele den danske industri. Vi arbejder bredt indenfor energioptimering og energirådgivning, hvor vi oftest bliver involveret i ventilation, overskudsvarme, indeklima, returvarme, procesudsugning samt el, styring og automatik i krævende produktionsmiljøer. 

    Vores kunder opererer i alle grene af industrien. Ofte omfattes ATEX i fødevare/ levnedsmiddel- og medicinal industrien. Vores unikke tilgang til løsninger indeholder kompetencer som omfatter energirådgivning med forudgående screeninger.  En bred produktionsforståelse sikrer vores kunder grundig gennemarbejdede, solide fremtidssikrede løsninger. NTEK er desuden markedsførende og en foretrukken samarbejdspartner indenfor indretning og etablering af udsugnings og håndteringssystemer til bygninger og lokaler med farligt affald. 

     

    Se jobannoncen her.

    Herning

    ERFAREN INDKØBSASSISTENT SØGES TIL VORES KUNDE I HERNING

    Vi søger en dygtig og engageret indkøbsassistent til at varetage daglige opgaver i vores kundes indkøbsafdeling I Herning.

    Arbejdsopgaver:

    • Indkøb, disponering og opfølgning hos underleverandører.
    • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata.
    • Arkivere relevante dokumenter i forbindelse med indkøbet.
    • Opfølgning på modtagelse af ordrebekræftelser, og at delene bliver leveret til tiden.
    • Sikre modtagelse af dokumentation fra leverandører.
    • Ordrebekræftelser opdatering og gennemgang
    • Support til øvrige medarbejdere i afdelingen
    • Indhente tilbud og sammenligne tilbud

    Dit team hjælper dig hele vejen

    Du bliver en del af et kompetent og ambitiøst team, der hjælper hinanden på tværs af ansvarsområder. Virksomheden har en uformel og positiv tone, som er med til at gøre det sjovt at komme på arbejde.

    Vi forventer, at du:

    • Har erfaring indkøb og disponering fra tidligere job
    • Har gode kommunikationsevner
    • Er en teamplayer
    • Har datadisciplin
    • Er proaktiv og kan tage ansvar for egne opgaver
    • Er fleksibel og kan håndtere en travl hverdag
    • Behersker dansk og engelsk på et højt niveau.
    • Du sætter en ære i at overholde deadlines og aftaler uden at gå på kompromis med kvaliteten
    • Har gode IT-færdigheder (Dynamic 365 og MRP (Buiness Central)

    Virksomheden tilbyder:

    • Et spændende job i en virksomhed med vækstambitioner
    • Mulighed for at udvikle dine kompetencer
    • Gode arbejdsforhold
    • Gode kantineforhold

    Du starter op i Try & Hire forløb igennem Thorn Vikar & Rekruttering.

    Du kan søge stillingen via vores link – Spørgsmål til stillingen besvares af Lotte Christensen man- fre på tlf. 29200728 imellem 9:00-15:00

    Se hele jobannoncen her