Kontor & IT

Jobopslag omhandlende kontor og IT

Kontor og arbejdsplads

Indhold

    Medarbejder til kundeservice og administration - Ikast - Ansøgningsfrist: 30. september 2020

    Medarbejder til kundeservice og administration – Energi Ikast

    Ikast

    Ansøgningsfrist: 30. september 2020

    Medarbejder til Kundeservice og Administration
    Som et led i organisationens udvikling har vi brug for en administrativ medarbejder til at varetage en række opgaver indenfor kundeservice og administration.

    Vi kan tilbyde et udfordrende og afvekslende job i en stabil og udviklingsorienteret organisation. Hvis du kan lide at arbejde med kundeservice, regnskab og møder folk med et smil, så er denne stilling noget for dig.

    Energi Ikast er et multiforsyningsselskab, der leverer el, varme og fiber til Ikast og opland. Vi er ejet af kunderne, og vi er til for kundernes skyld. Det betyder, at vi er en virksomhed med fokus på fællesskab og at det er kunder og andelshavere, der er med til at bestemme, hvilken retning Energi Ikast skal bevæge sig i. I de seneste år har det blandt andet betydet, at virksomheden har sat fokus på gennemsigtighed i bestyrelsesarbejdet og grøn omstilling.

    Energi Ikast leverer desuden administrative ydelser til Ikast Vand, Ikast Brande Spildevand, Samstrøm og en række lokale vandværker. Vi afregner el, vand, varme og spildevand for forbrugere i og omkring Ikast.

    Du vil komme til at arbejde med:

    • Kundebetjening på telefon og ved skranken i receptionen
      • Omstilling
      • Besvarelse af henvendelser fra forbrugere på telefon og mail
    • Regnskabsmæssige opgaver
    • Vedligeholdelse af kundestamdata
    • Og diverse ad hoc-opgaver.

    For den rette ansøger vil der være tale om et job med base på vores kontor i Ikast.
    Tilsammen er vi cirka 40 dedikerede og fleksible kolleger, der glæder os til at tage godt imod dig.
    Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. Der er sundhedsordning og motionsrum samt andre personalegoder.
    Medarbejderudvikling er et vigtigt fokusområde hos os og en grundig oplæring vil blive højt prioriteret.

    Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte Ib Maaløe på 96 60 00 33, eller på mail ibm@energi-ikast.dk

    Ansøgningsfrist er 30. september 2020. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og ønsker tiltrædelse snarest muligt.

    Ansøgning og CV sendes til ibm@energi-ikast.dk

    Find jobannoncen her

    Receptionist - DELTID - Ikast - Ansøgningsfrist: 30. september 2020

    Receptionist – Energi Ikast

    Ikast

    Ansøgningsfrist: 30. september 2020

    Praktisk og smilende receptionist til deltidsstilling
    For at styrke vores administrationsteam søger vi en imødekommende receptionist med praktisk sans til vores reception.

    Vi kan tilbyde et afvekslende job i en stabil og udviklingsorienteret organisation. Hvis du kan lide at arbejde med kundeservice, praktiske opgaver og møder folk med et smil, så er denne stilling noget for dig.

    Energi Ikast er et multiforsyningsselskab, der leverer el, varme og fiber til Ikast og opland. Vi er ejet af kunderne og vi er til for kundernes skyld. Det betyder, at vi er en virksomhed med fokus på fællesskab og at det er kunder og andelshavere, der er med til at bestemme, hvilken retning Energi Ikast skal bevæge sig i. I de seneste år har det blandt andet betydet, at virksomheden har sat fokus på god kundekontakt, gennemsigtighed i bestyrelsesarbejdet og grøn omstilling.

    Energi Ikast leverer desuden administrative ydelser til Ikast Vand, Ikast Brande Spildevand, Samstrøm og en række lokale vandværker. Vi afregner el, vand, varme og spildevand for forbrugere i og omkring Ikast.

    Du vil komme til at arbejde med:

    • Kundebetjening på telefon og ved skranken
      • Besvarelse af henvendelser fra forbrugere
      • Omstilling
    • Stå for frokostordning – sætte frem og rydde af
    • Ad hoc-opgaver

    For den rette ansøger vil der være tale om et job med base på vores kontor i Ikast.
    Tilsammen er vi cirka 40 dedikerede og fleksible kollegaer, der glæder os til at tage godt imod dig. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og der er tale om en deltidsstilling med fast arbejdstid fra kl. 10 til 14 hver dag.
    Der er sundhedsordning og motionsrum samt andre personalegoder.
    Medarbejderudvikling er et vigtigt fokusområde hos os og en grundig oplæring vil blive højt prioriteret.

    Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte Ib Maaløe på 96 60 00 33, eller på mail ibm@energi-ikast.dk

    Ansøgningsfrist er 30. september 2020. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og ønsker tiltrædelse snarest muligt.
    Ansøgning og CV sendes til ibm@energi-ikast.dk

    Find jobannoncen her

    Receptionistafløser - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 1. oktober 2020

    Receptionistafløser - Museum Jorn

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 1. oktober 2020

    Serviceminded og smilende receptionistafløser
    Vi søger en serviceminded og smilende afløser til vores reception.
    Som receptionist på Museum Jorn har du et stort ansvar for at vores gæster føler sig velkomne og får en god oplevelse.
    Modtagelse og servicering af vores gæster er derfor din primære opgave, men følgende opgaver er også en stor del af dagligdagen:

    • Kustodefunktion
    • Besvarelse af henvendelser og booking af workshops/omvisninger
    • Omstilling og hjælp til kollegaer
    • Ad hoc-opgaver i forbindelse med arrangementer og lignende

    Det er vigtigt, at du kan have mange bolde i luften og holder af en vekslende arbejdsdag, da ikke to dage er ens. Du skal være en god holdspiller, men også kunne tage ansvar og arbejde selvstændigt, når opgaverne kræver det.
    Derudover forventer vi at du:

    • Kommunikerer flydende på dansk i skrift og tale
    • Behersker engelsk på samtaleniveau
    • Er erfaren bruger af Office-pakken
    • Gerne erfaring som receptionist, sekretær, eller anden lignende administrativ funktion.

    På Museum Jorn er vi 15 faste engagerede medarbejdere, som til dagligt arbejder i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi ligger stor vægt på samarbejde og tværfaglig sparring.

    Du vil indgå i et receptionsteam bestående af 3 fastansatte og 6 afløsere, og vi søger en kollega, som vi kan ringe til ved sygdom og i skoleferierne – både hverdage og i weekender. Arbejdstiden ligger typisk mellem 9.30 – 17.30, men aftenarbejde kan forekomme.

    Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte receptions- og butiksansvarlig Stina Tang Frandsen på 2483 4435, eller på mail stf@museumjorn.dk.

    Ansøgningsfrist er 1. oktober 2020. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og ønsker tiltrædelse snarest muligt.

    Find jobannoncen her

    IT supporter - Ikast - Ansøgningsfrist: 1. oktober 2020

    IT supporter

    Ikast

    Ansøgningsfrist: 1. oktober 2020

    Erfaren IT supporter med stærke Microsoft-kompetencer

    Hvis du har minimum 1 års relevant erhvervserfaring med IT-support og samtidig brænder for at være den ansvarlige for kundesupporten i et dynamisk udvikler team, så er der en ledig supporter stilling hos SharePoint konsulenthuset OnePoint i Ikast.

    Vi har mange spændende igangværende opgaver og lige så mange, der venter på at komme i gang. Derfor søger vi nu en ny kollega til vores team, der med sine stærke kompetencer, store erfaring og passion for IT-support, kan være med til at støtte op omkring den faglige og forretningsmæssige udvikling i OnePoint.

    Serviceorienteret SharePoint Supporter
    Som SharePoint-supporter vil du komme til at arbejde med en meget bred vifte af opgaver indenfor supportfunktionen hos vores kunder. Vores opgaver spænder bredt, men fællestrækket er, at de alle kræver positivt engagement og forretningsindsigt.

    Dine opgaver

    • Fjernsupport, telefonsupport og mailsupport af erhvervskunder derfor taler og forstå dansk en prioritet.
    • Området vil primært være indenfor Microsoft SharePoint, Teams, Power Automate, Azure AD, samt Exchange.
    • Udarbejdelse af ”How to” vejledninger, både skriftligt og på video til vores hjemmeside og sociale medier.
    • Opsætning, support og undervisning indenfor førnævnte produkter.
    • Opsætning, support og undervisning indenfor OnePoints Office365 produkter.
    • Bindeleddet mellem kunderne og 2.level/backend support/udviklerne.
    • Der vil også være få opgaver omkring opsætning af servere.

    Din profil
    Vi forventer, at du har en baggrund inden for IT support eller andet relevant, der støtter op om- og supplerer i forhold til jobbet.
    Jobbet som IT-supporter kræver stor evne til at agere troværdigt og repræsentere OnePoint på en seriøs og professionel måde, samt håndtere en bred vifte af brugere med vidt forskelligt vidensniveauer.

    Personlig er du en proaktiv selvstarter, der arbejder energisk og dynamisk. Den daglige kundekontakt og travle arbejdsmiljø under konstant forandring, skal helst være noget der motiverer dig.
    Du fokuserer på fremdrift, mål og resultater. Du trives i et miljø, hvor selvledelse vægtes højt. Som person har du et drive, en professionel tilgang og er kendetegnet ved at være systematisk og struktureret. Derudover håber vi, at du – som os – er rummelig og kan holde humøret højt, også når der er travlt.

    Det er væsentligt at du formår at tilpasse din dialog afhængig af kundens tekniske niveau og IT-forståelse og i en travl hverdag forstår vigtigheden af at være i et team og formår både at dele viden, samt at samarbejde på tværs i virksomheden.

    Vi forventer at du har følgende faglige kvalifikationer:

    • Relevant erfaring med at supportere erhvervskunder med Office 365 udfordringer!
    • Problemløser, der tager ansvar for, at opgaven bliver løst, uanset om den skal løses af dig eller en 2.level/backend supporter/udvikler.
    • SharePoint/IIS-konfiguration og drift.
    • Microsoft SQL-konfiguration og drift.
    • MS Server og powershell scripts.
    • Backup af Microsoft-miljø og general erfaring med de fleste Microsoft-teknologier.
    • Du forstår dig på at administrere og konfigurere en bred vifte af IT-produkter.
    • Teoretisk uddannelse, som f.eks. Data tekniker, IT-supporter eller lignende.

    Nedenstående vil også være en fordel, men det er ikke et krav – vi oplærer dig gerne.

    • Azur Cloud-konfiguration og drift
    • Javascript

    Du tilbydes

    • Et udfordrende og afvekslende job i en mindre, men dynamisk, virksomhed.
    • Et bredt spekter af arbejdsopgaver, samt ansvar for supporten til vores kunder.
    • Et supporterjob uden aften/weekend vagter.
    • Uformelt og hyggeligt arbejdsmiljø, med gode udviklingsmuligheder.
    • At blive en del af et fagligt kompetent team, der gør meget ud af at have et godt dagligt samarbejde, fælles arrangementer og en social arbejdspladskultur.
    • Et SharePoint konsulenthus i kraftig vækst, så den rette vil blive en del af et start-up hvor der er fuld fart over feltet og korte beslutningsveje.

    Er du vores nye kollega?
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lars Christensen, via lhc@onepoint.dk
    Se mere om os på vores sociale medier og følg os gerne.

    Send CV og ansøgning til lhc@onepoint.dk og mærk emnefeltet ”itjob”.

    Vi glæder os at høre fra dig.

    Find jobannoncen her

    Sales Coordinator - Brande - Ansøgningsfrist: 2. oktober 2020

    Sales Coordinator – Bestseller

    Brande

    Ansøgningsfrist: 2. oktober 2020

    SALES COORDINATOR - CROSS-BORDER ONLINE
    Er du struktureret og serviceminded, elsker du at udføre operationelle opgaver, og kan du sikre, at ONLY bliver den foretrukne samarbejdspartner hos vores online kunder?

    Så er dette din chance for at blive en del af et ambitiøst og succesfuldt forretningsområde i stor vækst.

    Et område i kraftig vækst
    Du bliver en del af ONLYs CBO-team, og dit ansvarsområde ligger inden for salg til de største online kunder i Europa. Området er i kraftig vækst, og du vil arbejde sammen med kolleger, som alle er kendetegnet ved et stort engagement, fokus på forretning og fremgang, og det er vigtigt, at du matcher disse værdier.

    Kundernes favorit
    Vi er ambitiøse i alt, hvad vi gør. Det skal vores kunder kunne mærke, og det kendetegner den måde, vi arbejder på i vores CBO-afdeling. Du bliver en del af en afdeling, der konstant arbejder sammen for at skabe nye og bedre resultater. Du elsker at yde service i verdensklasse, du har altid overblikket, selv når der er travlt, og du trives med mange administrative opgaver.

    Du får et selvstændigt job med en omskiftelig hverdag, hvor der er fart på, og hvor der er mange opgaver og deadlines, der konstant skal prioriteres. Vi vil være vores kunders foretrukne partner, og det bidrager du til ved at sikre, at vi altid kommer i mål med alle elementer – store såvel som små.

    Ansvars- og arbejdsområder

    • Administrativ support for online key accounts
    • Go-to person for diverse anliggender for den salgsansvarlige
    • Daglig kontakt til ONLYs indkøbsafdelinger ifm. ordreplacering, vareflow, etc.
    • Videreformidling af alt relevant information direkte til kunderne
    • Tæt sparring med Key Account-teamet i de respektive lande
    • Opfølgning på ordre samt sikre at alle indkøb er placeret korrekt og i rette mængder
    • Udarbejdelse af og opfølgning på diverse prislister og order sheets
    • Opbygge og vedligeholde gode kunderelationer
    • Diverse ad hoc-opgaver

    Kvalifikationer

    • Minimum to års erfaring fra en lignende stilling, gerne inden for modebranchen
    • Administrativ stærk
    • God tal- og forretningsforståelse
    • Udadvendt, handlekraftig og resultatorienteret
    • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
    • Øvet Excel-bruger
    • Engelsk i skrift og tale er en nødvendighed, tysk er en stor fordel

    Personlighed
    Du er en stærk koordinator med et proaktivt mind-set, og med en baggrund fra modebranchen har du tilegnet dig et solidt produktkendskab og detailforståelse. Du er struktureret, målrettet og arbejdsom, og du trives i et dynamisk miljø, hvor hver dag byder på nye opgaver og udfordringer. Du lader dig ikke slå ud af, at planen pludselig ændrer sig, men ser det som en spændende mulighed for at bringe dine administrative evner i spil. Du er positiv og serviceminded, og du kan se dig selv i en international virksomhed, hvor godt købmandsskab stadigvæk er grundlaget for alle beslutninger, vi tager.

    Vi glæder os til at høre fra dig

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sabina Torpe på telefon +4527958675. Ellers send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest den 2. oktober 2020. Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat.

    Find jobannoncen her

    Kundecenterassistent - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 4. oktober 2020

    Kundecenterassistent

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 4. oktober 2020

    Kundecenterassistent med gode kommunikative kompetencer
    Kunne du tænke dig at indtage en unik rolle hos Arriva Tog A/S og være med til at fastholde vores høje kundetilfredshed? Har du erfaring med skriftlig kommunikation, SEO-optimering, vedligeholdelse af hjemmesider, samt udarbejdelse af grafisk materiale? – Så er stillingen som Kundecenterassistent noget for dig.

    Om os
    Kundecenteret er en central afdeling, som varetager alt fra kundehenvendelser til hjemmesideopdatering.

    Sammen arbejder vi målrettet på at give vores kunder de bedste rejseoplevelser i den kollektive trafik.
    Det betyder, at du vil få en meget bred målgruppe, da vores passagerer afspejler hele befolkningen. Der er ikke to ens dage i kundeserviceafdelingen, og du vil blive fagligt udfordret og udviklet med kreative og kommunikationsmæssige opgaver.
    Kundecentret har base på Arriva Togs hovedkontor på Drewsensvej 1 i Silkeborg, og vores nye Kundecenterassistent refererer til Arriva Togs Kundecenterleder.

    Om jobbet
    Dine vigtigste arbejdsopgaver som kundeserviceassistent:

    • Besvarelse af kundehenvendelser, på tlf., chat og skriftligt
    • Korrekturlæsning og supervisering i besvarelse af skriftlige kundehenvendelser
    • Udvikle indhold, SEO-optimere og redigere vores hjemmeside
    • Udarbejde instrukser vedrørende rejseregler og forretningsgange mv.
    • Udarbejde og bestille grafisk materiale

    Om dig
    Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer:

    • Du har en kommunikationsuddannelse og taler og skriver dansk på et højt niveau og engelsk på middelhøjt niveau
    • Du er ekspert i Microsoft Office 365 og Sitecore
    • Du har erfaring med at arbejde i Adobe Creative Suite 5.5 – især InDesign, Illustrator og Photoshop
    • Du kan sætte dig ind i og omsætte kompliceret stof som rejseregler og lignende til letforståelig information
    • Du evner at arbejde selvstændigt og bevare overblikket – også når der er travlt
    • Du arbejder struktureret, er fleksibel, mødestabil og tager ansvar for dine opgaver

    Sådan søger du
    Vi ser frem til at høre fra dig, så send din ansøgning og CV via linket ”Søg stillingen”. Vi læser ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge hurtigt, og senest 4. oktober 2020.
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Service Manager Rail, Inge Poulsen; via mail: inge.bente.poulsen@arriva.dk og på telefon 22704233.

    Find jobannoncen her

    Personlig assistent - Holstebro - Ansøgningsfrist: 5. oktober 2020

    Personlig assistent

    Holstebro

    Ansøgningsfrist: 5. oktober 2020

    PA til vicekommunaldirektøren
    Holstebro Kommune søger en udviklingsorienteret Personlig Assistent (PA) til vicekommunaldirektøren. Staben er en nyetableret forvaltning, der ledes af vicekommunaldirektøren og cheferne for de fem afdelinger: Personale og Jura; Økonomi; Indkøb, Risikostyring og Intern Service; IT og Digitalisering; Borgerservice og Ydelseskontor. Hertil kommer Borgmesterkontoret, som er borgmesterens og kommunaldirektørens sekretariat

    Kan du lide at udvikle, se nye muligheder, tænke stort samtidig med, at du har sans for detaljen? Brænder du for en hverdag, der aldrig er ens? Så har du mulighed for at være med til at udvikle og forme den nye forvaltning: Staben.

    Om stillingen
    Som PA skal du supportere direktøren med administrativ bistand. Du vil være sekretær og tovholder for chefmøderne. Du bliver omdrejningspunkt for at hjælpe chefgruppen med at holde overblik og skabe fremdrift på retningen for området. Derudover vil du ad hoc få projektledelse af projekter igangsat i Direktionen eller chefgruppen.

    Det første år vil hovedopgaven være, at du skal drive en række projekter med fokus på at finde synergier internt i Staben, der som ny forvaltning skal finde et nyt samspil mellem de forskellige chefområder. Din rolle vil variere mellem at være projektleder og være aktiv ressource i projekterne. Opgaverne som Stabens web-redaktør og IT førstehjælper indgår i øjeblikket i opgaveporteføljen.

    Du vil have direkte reference til vicekommunaldirektør Claus Brandt og du vil få en bred samarbejdsflade ud i organisationen på både medarbejder og lederniveau.

    Staben
    Forvaltningen ledes af vicekommunaldirektøren og cheferne for de fem afdelinger: Personale og Jura; Økonomi; Indkøb, Risikostyring og Intern Service; IT og Digitalisering; Borgerservice og Ydelseskontor. Hertil kommer Borgmesterkontoret, som er borgmesterens og kommunaldirektørens sekretariat

    Fagligt og personligt vil det være en fordel, hvis du:

    • kan lide at arbejde med udvikling, økonomi og digitalisering
    • selvstændigt kan drive og udvikle projekter
    • har erfaring med offentlig administration og en politisk styret virksomhed
    • har blik for at tænke på tværs og se muligheder
    • er analytisk stærk
    • forstår at kommunikere i forskellige sammenhænge både i skrift og tale
    • er netværksskabende
    • har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau

    Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos vicekommunaldirektør Claus Brandt på tlf. 96 11 71 00 eller mobil 24 96 42 25.

    Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk

    Samtaler forventes afviklet i uge 41.

    Find jobannoncen her

    Controller - Brande - Ansøgningsfrist: 7. oktober 2020

    Controller – Bestseller

    Brande

    Ansøgningsfrist: 7. oktober 2020

    CONTROLLER TIL FINANCE & ACCOUNTING
    Er du koncernregnskabsspecialist og klar på at blive en del af et team med ansvar for BESTSELLERs eksterne rapportering?

    Afdelingen
    Du bliver en del af afdelingen External Reporting, hvis hovedansvar er udarbejdelsen af BESTSELLERs koncernregnskab. Du arbejder tæt sammen med en kollega i teamet, men bliver samtidig en del af BESTSELLERs Finance & Accounting, som består af 35 kollegaer med ansvaret for BESTSELLERs danske selskaber, herunder moderselskabet BESTSELLER A/S.

    Jobbet
    Du får ansvaret for at planlægge, udarbejde og udvikle hele processen omkring BESTSELLERs koncernregnskab samt sikre høj kvalitet i hele kvartals- og årsregnskabsaflæggelsen for de over 120 internationale selskaber, som indgår. Du bliver det centrale bindeled i BESTSELLER, som skal sikre, at vi på alle niveauer får skabt en ekstern årsregnskabsproces i verdensklasse samt løfte hele organisationens regnskabsforståelse.
    Du skaber et godt samarbejde og formår at udvikle og implementere fælles principper og arbejdsgange på tværs af BESTSELLER i relation til de eksterne årsregnskaber. Samtidig forstår du sammenhængen til de interne operationelle regnskaber.

    Konkret får du bl.a. ansvar for at:

    • Udvikle og sikre en korrekt kvartalsvis koncernrapportering
    • Udarbejde de eksterne regnskaber i BESTSELLER-koncernen
    • Dokumentere forretningsgange, der kan underbygge og sikre, at BESTSELLER har et velfungerende internt kontrolmiljø
    • Sikre, at vi får behandlet fusioner og tilkøb af virksomheder korrekt og skaber gode processer herom
    • Sikre en god kontakt til koncernrevisorerne
    • Identificere og implementere udviklingstiltag i relation til ekstern rapportering.

    Kvalifikationer

    • Relevant uddannelse, som f.eks. HD eller cand.merc.aud.
    • Revisorbaggrund
    • Indgående kendskab til koncernregnskaber og udarbejdelse heraf
    • Kendskab til konsolideringsløsninger
    • Gode IT-kundskaber og superbruger i Excel
    • Behersker engelsk i både skrift og tale.

    Din profil

    • Du har en struktureret og kvalitetsbevidst tilgang til dit arbejde og forstår at planlægge og prioritere dine opgaver.
    • Du har en solid finansiel forståelse og motiveres af at løse komplekse problemstillinger.
    • Du er målrettet, vedholdende, tager ejerskab for dine opgaver og argumenterer konstruktivt for nye løsninger.
    • Som person er du handlingsorienteret og i stand til at sætte dagsorden for dit område.
    • Du er en stærk team player, men er også vant til at arbejde selvstændigt og befinder dig godt i snitfladen mellem afdelingen og de interne stakeholdere i finansorganisationen og på tværs af BESTSELLER.
    • Du får en bred kontaktflade, og vi vægter det derfor højt, at du serviceminded og evner at skabe tillid.

    Vi glæder os til at høre fra dig

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kasper Sand Andersen på telefon +45 30 85 30 58. Ellers send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest d. 7. oktober 2020.

    Find jobannoncen her