Skip to main content

Lager, Transport & Produktion

Jobopslag omhandlende lager, transport og produktion

Lagerhal

Indhold

    Lagermedarbejdere - Herning - Ansøgningsfrist: Snarest

    Lagermedarbejdere - Bedst & Billigst

    Herning

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Vi søger medarbejdere på fuldtid til vores lager i Herning
    Trives du med et fysisk arbejde i et travlt miljø?
    Og motiveres du af at gøre en mærkbar forskel for vores kunder?

    Så er du måske den nye kollega vi søger!

    Her i koncernen har vi altid travlt med at få varer ud til vores kunder til tiden. Der er klare mål for hvad vi skal nå og det betyder højt aktivitetsniveau på vores lager.
    Derfor søger vi 3 nye energiske kollegaer til vores lager i Herning.

    Er du er i god form? Og kan du stolt fortælle at du som kollega bidrager positivt? Så tror vi, at du vil passe godt ind her hos os!

    Din opgave bliver at ekspedere kundernes ordrer, pakke dem på paller og gøre varerne klar til transport.
    Din succes i jobbet bliver bl.a. målt på om du når de fastlagte mål.
    Når dagen er næsten omme, skal du deltage i den generelle oprydning og rengøring på lageret, så arbejdspladsen fremstår pæn og indbydende til næste dag.

    I vores daglige arbejde sætter vi en ære i, at kvaliteten af de paller vi ekspederer, er i top.
    Vi er også optaget af, at vi alle bidrager til en fælles bedre arbejdsplads, så du vil blive målt på, om du selv gør det godt, og også om du gør det godt sammen med teamet.

    Det rette match til vores lager:

    • Du er vant til at arbejde med effektivitetsmål og har gerne flere års lagererfaring.
    • Det er en fordel, hvis du har truck certifikat (men ikke et krav)
    • Du er en god rollemodel for dine kolleger og bidrager aktivt til at spille sammen med dine kolleger.
    • Du tager dig selv og dit arbejde seriøst, derfor er kvalitet, mål og loyalitet vigtigt for dig.
    • Du trives bedst med et højt tempo og vil gerne konkurrere om at komme i mål
    • Du kan læse og forstå dansk

    Ansøgning og kontakt
    Send din ansøgning samt CV og andre relevante oplysninger til Lagerchef Jan Nielsen på mail: jan.nielsen@bedst-billigst.dk 
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jan på telefon +45 92448177

    Tiltrædelse: 22.02.2021
    Arbejdssted: Cedervej 9, 7400 Herning

    Find jobannoncen her

    Opstiller til bearbejdning, daghold - Holstebro - Ansøgningsfrist: Snarest

    Opstiller til bearbejdning, daghold - Vald. Birn A/S

    Holstebro

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Vald. Birn A/S i Holstebro er en af Nordeuropas største støberikoncerner, og har datterselskaber i Danmark, Sverige og Tyskland.

    Vi støber, bearbejder, overfladebehandler og monterer højkvalitets støbejernsprodukter til bl.a. lastbilindustrien. Koncernen beskæftiger omkring 750 medarbejdere, heraf ca. 500 i Holstebro.

    Vores maskinfabrik er topmoderne, og den primære produktion foregår hovedsagelig på automatiserede bearbejdningsceller. For at følge med takten søger vi derfor en teknisk velfunderet Opstiller til vores opstillerteam.

    Arbejdsopgaver
    Opgaverne består i:

    • Opstilling til bearbejdningsoperationer
    • CNC-programmering og indkøring af nye emner
    • Emneoptimeringer
    • Bistå ved tekniske udfordringer
    • Oplæring af nye medarbejdere i produktionen.

    Maskinparken består primært af 4-aksede bearbejdningscentre fra SW, Hüller Hille, Heller og Mazak samt multitasking maskiner fra Mazak.

    Uddannelse og erfaring
    Vi forestiller os, at du er uddannet Industritekniker eller lignende.
    Vi foretrækker ansøgere med relevant produktions-/bearbejdningskendskab og gerne med erfaring i Siemens og Mazatrol CNC-styringer og robotteknologi.
    Du er en habil IT-bruger, og har en god tegningsforståelse.

    Personlige kvalifikationer

    • Du er fleksibel og selvstændigt arbejdende.
    • Du har et stort personligt drive og en positiv og udadvendt tilgang til dine omgivelser, og trives derfor med at skulle indgå i et team af fagligt dygtige og velmotiverede kolleger, der sætter pris på god faglig sparring.

    Vi tilbyder
    En særdeles spændende og udfordrende stilling i en international orienteret koncern, der løbende investerer i ny teknologi.
    Alene i Holstebro har vi i perioden 2015 til 2020 investeret mere end DKK 350 mio.

    Ansøgning
    Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vedr. Vald. Birn A/S, bedes du kontakte Værkfører Peder Bendtsen på tlf. 3016 0111 eller HR Manager Morten Madsen på tlf. 3016 0115.

    Vi ser frem til snarest muligt at modtage din motiverede ansøgning vedlagt CV og relevante bilag.

    Da vi vægter diversitet i organisationen, opfordrer vi alle uanset køn, etnicitet, alder etc. til at søge stillingen.

    Bemærk at vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.

    Find jobannoncen her

    Production/Packaging Operator - Videbæk - Ansøgningsfrist: Snarest

    Production/Packaging Operator - Arla

    Videbæk

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Production/Packaging Operator
    Danmark Protein i Nr. Vium ved Videbæk søger en kvalitetsbevidst pakke- og lagermedarbejder Lageret.
    Vi er ca. 450 medarbejdere i en topmoderne og højteknologisk virksomhed, der producerer valle protein pulver og mælkesukker til en bred vifte af levnedsmidler.
    Vi er en del af Arla Foods Ingredients, der er en uafhængig virksomhed i Arla Foods med ambitioner om at blive verdens førende leverandør af vallebaserede ingredienser til fødevareindustrien.

    Har du styr på logistik og lager? Så bliv en del af Danmark Protein, hvor sikkerhed, medarbejdertrivsel og kvalitet ligger øverst på prioriteringslisten.
    Her får du mulighed for at bruge din faglighed inden for logistik og lager i et uformelt og stemningsfyldt arbejdsmiljø.

    På Danmark Protein får du 25 tætte kolleger på lageret. Du bliver en del af et team, hvor vi møder hinanden med respekt og åbenhed, og hvor alle bidrager til en hjælpsom tone og god stemning.

    Det er dig, der har det store overblik
    Dit arbejde på lageret handler i høj grad om at holde styr på vores produkter og sørge for at dokumentere alle ændringer.
    Vi pakker ordrerne færdige til vores kunder og sender dem derefter med diverse transporter til hele verden.

    • Du tager en ordre fra SAP og finder frem til pallerne – alt er lokationsstyret.
    • Du læsser lastbilen med de specifikke varer, bogfører og udfylder fragtbreve.
    • Du finder løsninger, når der opstår fejl, fx når chaufførerne er forsinkede eller får læsset det forkerte.
    • Du holder lageret opryddet og deltager aktivt i lean-møder, så vi fortsat forbedrer os.
    • Du arbejder med palleteringsanlæg hvor ordrerne pakkes og tjekkes.
    • Kan arbejde nat eller dag/aften vagt

    Du har kendskab til logistiske løsninger
    Som person er du udadvendt og glad for at give en hånd med, hvor der er behov for det.
    Du går til arbejdet med seriøsitet og påtager dig gerne ansvar for opgaverne i afdelingen.

    • Du er arbejdsom og omgængelig, og du har truckcertifikat.
    • Du har nogle års erfaring i ekspeditionsbranchen og har derfor en smule indsigt i vores arbejde allerede.
    • Det er en fordel, hvis du har kendskab til SAP eller et andet relevant lagerstyringsprogram.

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du vil gribe denne spændende mulighed, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt via nedenstående link.
    Vi kigger ansøgningerne i gennem løbende og lukker stillingen, så snart den rette kandidat er fundet.

    Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte teamleder Jesper Jensen på tlf. 91314887.

    Vi ser frem til at høre fra jer

    Find jobannoncen her

    Lager- og logistikmedarbejder - Ikast - Ansøgningsfrist: 18. januar 2021

    Lager- og logistikmedarbejder - Biosym

    Ikast

    Ansøgningsfrist: 18. januar 2021

    HAR DU MASSER AF GÅ-PÅ-MOD OG KAN DU BEVARE DET STORE OVERBLIK?
    Så er du måske den rette?
    Vi søger en frisk lager- og logistikmedarbejder med et stort overblik til vores varemodtagelse og forsendelse i tidsrummet 7.00-15.00.

    Du er stabil, proaktiv, tager ansvar og kan møde til tiden hver dag, samt udvise interesse for arbejdet.

    Opgaver:

    • Varemodtagelse
    • Servicering af pakkeriet
    • Ordrehåndtering
    • Fakturering
    • Forefaldende arbejde

    Kvalifikationer:

    • Kendskab til varemodtagelse og forsendelse
    • Kendskab til Economic vil være en fordel, men det er ikke et krav
    • Truckkort samt kørekort (b)

    Vi søger en medarbejder, som:

    • Har gå-på-mod
    • Er mødestabil, systematisk og fleksibel
    • Er pligtopfyldende
    • Arbejder selvstændigt og er en teamplayer
    • Holde god orden og ryddelighed

    Opstart: Hurtigst muligt

    Løn: Efter kvalifikationer samt pension og sundhedssikring

    Ansøgning: Har ovenstående fanget din interesse, så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV på mail til ji@biosym.dk

    Find jobannoncen her

    Lageransvarlig - Herning - Ansøgningsfrist: 22. januar 2021

    Lageransvarlig - Herning Industri Lager

    Herning

    Ansøgningsfrist: 22. januar 2021

    Er du struktureret og kan du bevare overblikket samt være en ”Ja siger” i en travl hverdag?
    Så er det måske dig vi søger til at stå for vores varemodtagelse. Du kommer til at have dit eget område og referere direkte til Butikschefen.

    Du kommer til at få det fulde ansvar for modtagelser, forsendelser samt den korrekte opmærkning af alle varerne som kommer igennem modtagelsen.
    Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

    Herning Industri Lager er en arbejdsplads som har stor fokus på at yde en professionel og kvalitetsbevidst service til vores kunder og sætter derfor en stor ære i at kunne skaffe og levere den bedste behandling i alle sager vi bliver sat for.
    Vi er en forretning som forhandler kuglelejer, kileremme, værktøj, hydraulik og andre tekniske artikler til primært produktion og håndværkerbranchen.

    Om jobbet
    Jobbet som lageransvarlig indebærer:

    • Modtagelse samt forsendelse af varer
    • Opmærkning af produkter
    • Lægge varer på plads
    • Sikre kunde-leverancer
    • Ad hoc-opgaver
    • Oprydning og renholdelse

    Hvem er du
    En person som:

    • Befinder sig godt i en ”Ja”-kultur
    • Er omstillingsparat og åben for ændringer i arbejdsgange
    • Sætter en ære i at lave et godt stykke arbejde
    • Er service-minded
    • Er klar på de rutineprægede opgaver
    • Tager ejerskab over varemodtagelsen
    • Fortrinsvis har truck samt kørekort

    Vi vægter dig som person højere end dine kvalifikationer, men ser gerne, at du kan genkende de produkter som vi forhandler.

    Vi tilbyder
    En 37 timers arbejdsuge fordelt indenfor tidsrummet (man- torsdag 07.00-16.30 og fredag 07.00-14.30).
    Løn efter kvalifikationer, gode ansættelsesvilkår med pensions- og sundhedsordning, samt 15 gode kollegaer som venter spændt på dig.

    Lyder det som noget for dig
    Hvis du kan se dig selv i denne stilling så send endelig en ansøgning til mailadressen job@hil.dk

    Ansøgningsfristen er fredag d. 22. januar. Vi behandler ansøgningerne løbende og har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Butikschef Morten Kokholm på telefon 54553999

    Vi ser frem til høre fra dig!

    Find jobannoncen her

    Lager & logistikchef - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 22. januar 2021

    Lager & logistikchef - Done by Deer

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 22. januar 2021

    Done by Deer har igennem 6 år designet lækre livsstils- og legetøjsprodukter til småbørnsfamilier.
    Både lager og administration ligger ved Silkeborg og ca. 40 medarbejdere fordelt på 7 lande arbejder passioneret med at udvikle og udbrede vores brand, som for nuværende er tilgængeligt i mere end 40 lande.
    Med en hverdag præget af et højt aktivitetsniveau og en uformel tone tilbyder vi et internationalt arbejdsmiljø med spændende udfordringer.

    Du bliver en del af et passioneret team og vil rapportere direkte til vores CEO. Du skal sikre driften og optimere procedurerne i vores forsyningskæde og organisation.
    Med mere effektive arbejdsgange, færre fejl, større datapålidelighed og bedre IT-systemer reducerer vi ikke kun omkostningerne, men yder også en bedre kundeservice, højner arbejdsglæden og øger fleksibiliteten.
    Det tror vi på i Done by Deer, og det investerer vi i.

    Din hverdag

    • Optimere in- og outbound vareflow på lageret
    • Formulere effektivitetsforøgende planer og procedurer for logistikkæden
    • Sikre tidsbesparende videreudvikling af vores WMS-system (Axacon)
    • Sikre drift og forankring af vores toldoplag (LTS Lector)
    • Overordnet ledelse af lager- og indkøbspersonalet, som pt. tæller 6-7 kolleger.
    • Ansvarlig for indgangs-kvalitetsstyring og varestamdata
    • Ansvarlig for aftaler med speditører
    • Sikre rettidig afsendelse af varer – herunder gå forrest i lagerfunktionerne i pressede perioder
    • Reducere fragtskader og time-to-market
    • Samarbejde med andre afdelinger for at identificere sårbarheder og effektiviseringspotentialer.

    Faglige kvalifikationer

    • Erfaring fra tilsvarende stilling med dokumenterede resultater indenfor procesoptimering
    • Superbruger i mindst ét WMS-system, herunder erfaring med udvikling af systemet
    • Rutineret bruger i AX/NAV/C5, Excel, Consignor
    • Stor erfaring med toldprocedurer, herunder gerne med toldoplag
    • Fremragende til dansk og engelsk i skrift og tale
    • Du har truckcertifikat og gerne en opdateret arbejdsmiljøuddannelse.

    Personlige færdigheder

    • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner – i forhold til eget team og ikke mindst husets andre afdelinger
    • Struktureret, detaljeorienteret og løsningsorienteret
    • Udadvendt og serviceminded – du møder spørgsmål og ændringsforslag åbent og smilende
    • Evne til at arbejde selvstændigt og tage initiativ
    • Klar til at yde en ekstraordinær indsats og se fordelen ved at være ansat i en virksomhed i vækst
    • Du leder ved at gå forrest som det gode eksempel.

    Lyder dette interessant? Så send din ansøgning med CV til jobs@donebydeer.com
    Ansøgningen mærkes med “Lager og Logistikchef”.

    Har du spørgsmål til stillingen, så send en mail vores CEO på malene.schmelling@donebydeer.com, som hurtigt skriver eller ringer tilbage.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er den 22. januar 2021. Vi afholder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning.

    Find jobannoncen her

    Lagermedarbejder - Herning - Ansøgningsfrist: 25. januar 2021

    Lagermedarbejder - OYOY Living Design

    Herning

    Ansøgningsfrist: 25. januar 2021

    Til designvirksomhed i vækst
    Har du lyst til og interesse i at arbejde i en designvirksomhed i vækst, der ideudvikler og designer bolig interiør og møbler. Vil du være medansvarlig for den daglige styring af virksomhedens lager og logistik samt spille en rolle i udbygningen heraf? I takt med en stadig stigende interesse for vore produkter fra hele verden, søger vi nu en lagermedarbejder der kan bidrage til endnu et løft af forretningen.

    Jobbet som lagermedarbejder
    Du vil i samarbejde med Lagerchefen og teamet på lageret få ansvaret for hurtig og effektiv lagerstyring. Vi forventer at du bidrager til optimering af processer og forretningsgange, således at logistikken løbende udvikles. Specifikt har du gerne erfaring med logistikmæssige tilpasninger i forbindelse med implementering af B2B- og B2C-webshop og du er ligeledes bekendt med samhandelskoncepter som ”drop shipment” og ”consignment”. Der er tale om en selvstændig stilling og du evner at være virksomhedens foregangsmand/kvinde for at imødekomme og videreudvikle på samhandels- og samarbejdspartneres stadig større krav til effektivitet, tempo og service indenfor logitik.

    Din person og dine kvalifikationer
    Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og sætter en ære i at levere fejlfrie resultater i en til tider travl hverdag. Som person er du vant til at gå forrest og uddelegere og du er energisk, struktureret, målrettet. Du besidder en god fysisk form til alle slags opgaver og du er proaktiv omkring dine ansvarsområder og du løser dine opgaver i en positiv ånd og i et godt humør. Det er et krav at du har truck-certifikat samt en klar fordel, hvis du er en rutineret bruger af Office-pakken, specifikt Excel, og kender til systemer som SPY og economic.

    OYOY Living Design tilbyder dig
    Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en international forankret virksomhed hvor du vil få en rolle i fremtidens opbygning af lager- og logistikkapacitet. Hverdagen hos OYOY Living Design er alsidig og i samarbejde med et dynamisk team på 13 fastansatte og et antal time-arbejdere vil du have gode udviklingsmuligheder i den positive ånd der præger OYOY Living Design. Vi er en vækstorienteret virksomhed med gode kollegaer, der hjælper hinanden og vil gøre det bedste for at du føler dig hjemme.

    Arbejdstid: 37 timer ugentligt
    Arbejdssted: Herning
    Startdato: Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette
    Lønpakke: Efter kvalifikationer
    Ansøgningsfrist: 25. januar 2021. Ansøgninger behandles løbende ligesom der løbende afholdes samtaler.

    Skulle du have spørgsmål til jobbet og OYOY Living Design, er du velkommen til at kontakte Lagerchef Erik Dalager på 20 55 54 33 eller adm. direktør Søren Anker Hansen på 60 13 00 80.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV samt vellignende foto på: job@oyoy.dk

    Find jobannoncen her

    Lager- og pakkemedarbejder - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 1. februar 2021

    Lager- og pakkemedarbejder - West Trailer

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 1. februar 2021

    Ansvarsfuld, serviceminded lager- og pakkemedarbejder med egne ansvarsområder
    Da vi har forrygende travlt i vores Webshop, der forhandler reservedele til trailere i Danmark, Norge og Sverige, søger vi en robust serviceminded lager- og pakkemedarbejder.

    Vi søger en person med teknisk flair, som evner at sætte sig ind i vores produkter – evt med erfaring fra autobranchen eller lignende – Opgaverne vil primært være plukning af varer, pakning af varer, varemodtagelse og lageropfyldning.

    Du skal:

    • Være ansvarsfuld og sikre at de korrekte varer kommer til de rigtige kunder
    • Være serviceminded da vi også får kundehenvendelser i butikken / lageret
    • Være fysisk robust
    • Kunne holde hovedet koldt i travle perioder

    Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du:

    • Har truck-certifikat
    • Har flair for IT

    De væsentlige ting for os er, at du er interesseret i det job du laver. At du gerne vil sætte dig ind i vores produktsortiment og at du med ansvarlighed vil være med til at give vores kunder en god oplevelse når de bestiller varer.
    Du skal være med til at sikre at vores lager fungerer godt, og at der ikke sker fejl i leverancerne til kunderne.

    Du vil blive en del af et organisk team, hvor vi hjælper hinanden og har en fri omgangstone.

    Stillingen er på 37 timer

    Find jobannoncen her

    Fabriksarbejder, støberioperatør - Herning - Ansøgningsfrist: 13. februar 2021

    Fabriksarbejdere, støberioperatør - Jydsk Aluminium Industri

    Herning

    Ansøgningsfrist: 13. februar 2021

    Vi søger støbere på henholdsvis dag, aften og nathold i starten.
    På sigt skal du være indstillet på 2 x 12 timers vagter på dag eller natholdet.

    Vi planlægger at vagterne kommer til at ligge som 2 x 12 timer, tre dage fri, 2 x 12 timer 2 dage fri, 2 x 12 timer 3 dage fri.
    Med et fast rul på tre uger med hveranden fredag eller lørdag helt fri. Fri på alle søndage undtagen den søndag hvor du skal starte dit rul klokken 18.00 (hver tredje søndag).

    Jydsk Aluminium Industri (JAI) er inde i en spændende udvikling, hvor der i stigende grad efterspørges mere komplekse emner af høj kvalitet.
    JAI er et af Skandinaviens største kokillestøberier og vi adskiller os ved, selv at bearbejde alt vores støbegods. Vi er derfor på udkik efter medarbejdere som kan lære håndværket støbning.

    Jobbet består i at håndstøbe højteknologisk aluminiumsstøbegods bl.a elbiler, motorcykler, højspændingsindustrien.
    Vi har både manuelle og automatiske anlæg.
    Arbejdet er fysisk og varmt og det er vigtigt at du har en håndværksmæssig tilgang til jobbet. Derfor er det vigtigt for os at du har håndelag.
    Det kan være at du er faglært indenfor et andet område, men gerne vil noget andet. Så er her muligheden for at lære et nyt håndværk og hvis du har lyst til mere, så evt. tage en uddannelse som støberitekniker.

    • Det er en fordel i jobbet hvis du har håndværksmæssig erfaring og gerne fra fra metal industrien men ikke et krav. Du vil blive grundigt oplært i den første tid.
    • Du skal have stor kvalitetssans og kunne lide at arbejde selvstændigt ved din egen arbejdsplads.
    • Du skal være villig til at modtage undervisning og sidemandsoplæring fra erfarne støbere og teknikere ved Jydsk Aluminium Industri.

    Vi tilbyder gode kollegaer i en afdeling hvor der er en god og sjov tone, gode arbejdsforhold og en spændende arbejdsplads.

    Til at begynde med, i oplæringstiden, vil dine arbejdstider være følgende:

    • Arbejdstider på dagholdet er mandag til torsdag 06.00 - 13.25 samt fredag fra 06.00 - 15.00
    • Arbejdstider på aftenhold er mandag til torsdag 13.25 - 23.00
    • Arbejdstider på natholdet er søndag fra 20.15-06.00 mandag-fredag morgen 23.00-06.00

    Løn er efter kvalifikationer

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kun kan sendes til os via link: https://app.jobmatchprofile.com/rdd5py

    Skriv gerne dine foretrukne arbejdstider i ansøgningen. Vi ønsker ikke at modtage ansøgninger som er skrevet af pligt. Vi vil have medarbejdere som ønsker sig et varigt og stabilt arbejde i støberiet.

    Vi ansætter når vi har de rigtige kandidater, så derfor send din ansøgning allerede i dag.

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Produktionsleder Flemming Skybjerg på telefonnummer 42134407 eller HR koordinator Krista Justesen 40949854

    Find jobannoncen her

    Lagermedarbejder - Brande - Ansøgningsfrist: 9. marts 2021

    Lagermedarbejder - Arne Danielsen A/S

    Brande

    Ansøgningsfrist: 9. marts 2021

    HAR DU STYR PÅ LOGISTIK OG LAGER?
    Så er det måske dig, der skal være vores nye selvkørende og strukturerede lagermedarbejder?

    I vores tømrer- og snedkerfirma lægger vi vægt på bæredygtighed, ordentlighed og godt og gedigent håndværk, og vi ønsker snarest muligt at styrke vores organisation med en dygtig og struktureret lagermedarbejder.
    En dynamisk person, der selvstændigt kan forestå vores indkøb og lagerstyring, og som derudover har lyst til at gå til hånde, hvor der måtte være behov for det.

    Der er tale om en fuldtidsstilling på vores adresse på Borupvej 1, i Brande.

    Primære arbejdsopgaver

    • Bestilling af varer
    • Styring og vedligeholdelse af lageret
    • Sikre orden og struktur
    • Deltage i øvrige forefaldende opgaver.

    Vi forventer, at du

    • Har erfaring fra en lignende stilling
    • Er selvkørende og initiativrig
    • Er servicemindet og fleksibel
    • Er ansvarsbevidst og struktureret
    • Har kørekort til bil og gerne også til trailer og truck
    • Herudover vil det være en fordel, hvis du har brancheerfaring.

    Vi tilbyder

    • Ansættelse i en veldrevet dynamisk virksomhed i positiv udvikling
    • En god arbejdsplads med en flad organisation og en uformel tone
    • Mulighed for personlig udvikling
    • Løn efter kvalifikationer.

    Tiltrædelse: Snarest muligt


    Send venligst din ansøgning og CV, mærket ”Lagermedarbejder” til Erik Ellehammer på erik@arnedanielsen.dk snarest muligt.
    Bemærk - vi indkalder løbende ansøgere til samtale.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Erik Ellehammer på telefon 2887 7063 eller besøg os på https://arnedanielsen.dk

    Find jobannoncen her