Gå til hovedindhold

Småjobs & Deltid

Jobopslag til småjobs, samt deltid eller derunder

Pige ved computer
  • Læs op

Indhold

    Salgsassistent, 10 timer - Deichmann

    Silkeborg eller Herning

    Ansøgningsfrist: Snarest

     

    Salgsassistent til vores butik i Silkeborg - 10 timer om ugen

    Vil du være en del af Europas største skokæde?

    Hvorfor arbejde hos os?
    Vi har mange gode grunde, bl.a.:

    • Deichmann koncernen har over 100 års erfaring fra branchen
    • Vi har et unikt koncept
    • Du får en masse dedikerede kollegaer
    • Du bliver en del af en succesfuld og voksende butikskæde
    • Deichmanns ledelse har fokus på trivsel og arbejdsglæde

    Hvorfor ansætte dig?

    • Du motiveres af at få kunderne til at komme igen og igen
    • Du er super serviceminded og fleksibel
    • Du er en imødekommende sælger med et smil på læben
    • Du lærer konceptet for Deichmann gennem praktisk træning i butikken og vi forventer, at du har interesse i at lære noget nyt.

    I butikkerne pakker vi selv varerne ud, sætter på plads og flytter rundt, så ud over, at kunderne altid er i fokus, vil en stor del af arbejdet være meget aktivt og dagligdagen vil altid være travl og afvekslende.

    Se her: https://www.youtube.com/watch?v=bXCcaOXypec 

    Jobbet:
    Salgsassistent til 10 timer om ugen - med mulighed for flere timer
    Jobbet er med start i begyndelsen af november.

    Butikkens åbningstider:
    Mandag-torsdag kl. 10.00-17.30
    Fredag kl. 10.00-18.00
    Lørdag kl. 10.00-15.00
    Du skal være indstillet på at tage vagter i hele butikkens åbningstid samt ved varehåndtering om morgenen og ved særlige begivenheder, f.eks. Open By Night.
    Det er en fordel, hvis du har mulighed for at tage vagter i ferier og ved sygdom med kort varsel.

    Det er nødvendigt, at du kan arbejde om formiddagen.

    Da vi vurderer kandidaterne løbende, beder vi dig om at sende din ansøgning hurtigst muligt.

    Find jobannoncen for Herning

    Find jobannoncen for Silkeborg

    Salgsassistent, deltid - Elgiganten

    Herning

    Ansøgningsfrist: 29. oktober 2021

     

    SALGSASSISTENT DELTID
    Vil du være en del af en sælgerfamilie, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de skal købe en ny computer, tablet, mobiltelefon eller andre lækre varer, der forsøder tilværelsen?

    Som deltidssælger er der mulighed for at tilpasse din vagtplan i samarbejde med din leder, dog med henblik på, hvornår der er størst behov for bemanding i butikken.
    Hvis du eksempelvis studerer, tager vi naturligvis hensyn til det i din vagtplan.

    Derfor er det lidt sjovere at være sælger i Elgiganten

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle.
    • Vi har den bedste pris, så du kan fokusere på den gode service: Vores produkter er prismatchet med nettets billigste priser, så prisen er ikke afgørende for kundens beslutning – i stedet kan du fokusere på at give en ekstra god service.
    • Du får en god løn og endnu mere, når du gør det ekstra godt: Du får altid en god fast løn, men du får mere, når dit salgsarbejde har været ekstra godt. Vores dygtigste sælgere omsætter for mere end 10 mio. kr. om året, og det kan du også komme til.

    Velkommen til Technology – her flyver tiden af sted
    Du bliver en nøgleperson i vores Technology-afdeling, hvor du bliver sælger på tværs af de forskellige afdelinger: Radio/TV, Tele eller Data.
    Vi er en social afdeling, hvor vi kan lide at have det sjovt, mens vi arbejder. Tiden flyver af sted, for du er med til at lancere nye produkter, kampagner og events hver uge.

    Salgsarbejde med kunden i fokus
    Egentligt er det ret simpelt. De gode resultater laver du, når du lytter til kunden. Helt overordnet handler det om at:

    • være glad og smilende og tage godt imod kunderne, når de kommer ind ad døren
    • sætte varer på plads og sikre, at butikken er klar og indbydende
    • arbejde på at blive en bedre sælger i tæt samarbejde med den salgsansvarlige
    • være en god kollega og hjælpe dine kolleger, når de har brug for hjælp.

    Du er social, udadvendt og elsker en god konkurrence
    Din personlighed er nøglen til at blive en god sælger, så du behøver ikke at være faglært – vi skal nok give dig al den salgstræning, du behøver. I stedet lægger vi vægt på, at du:

    • er udadvendt, social og kan lide at være en del af et team med et tæt sammenhold
    • arbejder hårdt for at nå dine mål og stille dig på sejrsskamlen til vores interne konkurrencer
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder.

    Vil du med på holdet?
    Så send dit cv via ansøg knappen.
    Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning, men vi synes det kunne være interessant, hvis du har mod på at lave en lille video om dig selv.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag.
    Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant.

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale.

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Find jobannoncen her

    Servicemedarbejdere - Coor

    Herning og Ikast-Brande

    Ansøgningsfrist: 30. oktober 2021

     

    Coor søger 2 Servicemedarbejdere (Flyver) til rengøring hos vores kunder i Herning og Ikast-Brande
    Som Servicemedarbejder hos Coor, hos vores kunder i Herning og Ikast-Brande, får du et job hvor vi har fokus på ordentlighed, din trivsel, og hvor du er med til at sikre at rengøringsydelsen altid er i top hos vores kunder.
    Du har nu mulighed for, at komme med på en spændende rejse i en af Nordens førende Facility Management virksomheder, som er udnævnt til Børsen Gazelle virksomhed 2020.

    Service, sikkerhed og trivsel på din nye arbejdsplads
    Service er det vi lever af i Coor, og du skal som medarbejder yde service i stjerneklasse hver dag.
    Det er vigtigt for os, at du trives på dit arbejde og at sikkerheden på arbejdspladsen er i orden.
    Du kan læse mere om dette her: https://www.coor.dk/job--karriere/ 

    Hvad bliver mine opgaver i Coor?
    Dine opgaver som Servicemedarbejder (Flyver) bliver:

    • Sikre at vores kundens bygninger (kontor og produktions lokaler) altid fremstår rene og præsentable til kundens fulde tilfredshed.
    • Hvor skal jeg arbejde, hvor mange timer og hvornår skal jeg starte?

    Arbejdssted: Vores kunder i Herning og Ikast-Brande. Servicemedarbejder Flyver betyder, at dit arbejdssted skifter fra dag til dag afhængig af hvor der er behov for afløsning pga. sygdom, ferie eller lignende.

    Timeantal og ugedage: Stillingen er på minimum 30 timer ugentligt, mandag til fredag. Mødetid kan variere fra dag til dag, men er primært morgen og eftermiddag.

    Startdato: Hurtigst muligt.

    Hvad kan Coor tilbyde mig?
    Vi synes Coor er en fantastisk arbejdsplads, så hvis du får job hos os, så får du:

    • Du vil få stillet gulpladebil til rådighed.
    • Løn i henhold til Serviceoverenskomsten (DI og 3F).
    • Pensionsordning (8,15 % virksomhedsbetalt og 4 % egen betalt) og sundhedsordning via PensionDanmark som betyder at du hurtigt kan få behandling hos fx fysioterapeut, kiropraktor mv.
    • Feriehus ordning med lejlighed i Spanien og sommerhuse i Danmark.
    • Et trygt og sikkert arbejdsmiljø hvor vi arbejder aktivt med at forebygge arbejdsulykker.
    • Vi har fokus på din trivsel, udvikling og uddannelse. Vi har mange karrieremuligheder i Coor, så med tiden kan du måske dygtiggøre dig inden for rengøringsfaget, eller det kan være springbræt til andre spændende jobmuligheder hos os.
    • Vi kan garantere at du får gode kollegaer.
    • En aktiv og kreativ personaleforening som tilbyder billetter til attraktive priser, LogBuy hvor du får rabatter på fx elektronik, restaurant, tøj mv.

    Hvad er forventningerne til mig?
    For at få succes i Coor, så er det at være servicemindet en del af dit DNA. Derudover er det en fordel at du:

    • Har erfaring med rengøring, herunder kendskab til rengøringsmidler og arbejdsmetoder.
    • Er omstillingsparat og fleksibel ift. arbejdssted og arbejdstid.
    • Kan arbejde selvstændigt og har et veludviklet blik for god kvalitet.
    • Du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden.

    Vi er stolte af vores arbejdsplads – vil du være med?
    Har du spørgsmål til jobbet, inden du søger det, så se kontaktinformation i kolonnen til højre.

    Skynd dig at sende din ansøgning. Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat til jobbet er fundet.

    Hvordan søger jeg jobbet?
    Du søger via Coor.dk under Ledige Stilinger.

    Bemærk: Det er ikke muligt at søge stillingen via e-mail eller pr. post. Ansøgninger som modtages på mail eller pr. post, vil blive slettet/destrueret, grundet GDPR og korrekt håndtering af personfølsomme data.

    Antal ledige stillinger: 2

    Find jobannoncen her

    Salgsassistent, under 8 timer - Nanna-Xl

    Herning

    Ansøgningsfrist: 1. november 2021

     

    Salgsassistent under 8 timer pr. uge Herningcentret
    Til Nanna-Xl i Herningcentret søger vi en resultatorienteret salgsassistent.
    Din arbejdstid vil primært ligge i weekender og aftener.
    Derudover vil der være flere timer ved arrangementer i butikken, kollegers sygdom samt ferie.

    Nanna-XL har en passion for at skabe et univers for kvinder, der ønsker moderigtigt kvalitetstøj i plus størrelser.
    Vi arbejder hver dag ud fra filosofien "kun størrelsen til forskel".

    Din primære arbejdsopgave vil være at betjene vores søde kunder, så de går fra butikken med det helt rigtige valg.
    Andre opgaver er udpakning af varer, oprydning m.m.

    • Du kan identificere dig med vores koncept og du må gerne selv være en plus-model.
    • Du har en passion for at sælge, er frisk og udadvendt.
    • Du er en teamplayer, engageret, mødestabil, fleksibel, og kan tage vagter med kort varsel, hvis der opstår sygdom.
    • Du har interesse for styling, fashion og du bevæger dig scenevant i SoMe.

    Vi tilbyder et spændende job med søde og engagerede kolleger, positive oplevelser med glade kunder samt en god personale tøj-ordning.

    Er dette et job for dig, så send os hurtigst muligt din ansøgning samt udtalelser på mail til herning@nanna-xl.dk 

    Hvis ikke du har hørt fra os inden d. 1. november er stillingen besat til anden side.

    Find jobannoncen her

    Serviceassistent - Medlemshuset Dansk Sygeplejeråd

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 1. november 2021

     

    Serviceassistent i Medlemshuset Dansk Sygeplejeråd
    Service, smil og samarbejde er du vores nye serviceassistent i Medlemshuset?

    Dansk Sygeplejeråd, Kreds Midtjylland søger en ny serviceassistent fra den 1. januar 2022.

    Din vigtigste opgave er sammen med det øvrige serviceteam at bidrage til at husets gæster, vores medlemmer og alle dine kolleger kan mærke en positiv forskel af din indsats i hverdagen.

     

    Tager du ansvar, har du øje for detaljerne og stiller du høje krav til kvalitet i din egen opgaveløsning?
    Sætter du en ære i at tingene er i orden, og er du pligtopfyldende og stabil så der det dig vi søger.

    Dine opgaver
    Som serviceassistent har du en vigtig rolle hvad angår husets daglige rengøring, de mange møder og aktiviteter, som hver dag kræver forberedelse:

    • Rengøring af kontorfaciliteter, gangarealer, mødelokaler og toiletter.
    • Rengøring af kaffemaskiner, opvask og oprydning efter måltiderne.
    • Koordinering af møder i huset i samarbejde med sekretærteamet.
    • Klargøring til møder med bordopstillinger, mødematerialer osv.
    • Borddækning og evt. servering til festlige lejligheder.
    • Ansvarlig for løbende funktionstests og årskontroller af vores alarmer.
    • Arrangere løbende udstillinger i Medlemshuset.
    • Pakning af større postforsendelser.

    Din faglige profil
    Jobbet kræver en bred baggrund og en række kompetencer, da vi forventer, at du er løsningsorienteret og kan tage initiativer på egen hånd.

    • Du er uddannet indenfor et af servicefagene.
    • Du har flere års praktisk erfaring indenfor rengøring.
    • IT-kendskab på brugerniveau.
    • Har æstetisk sans, kan f.eks. julepynte huset, tage grene ind i en vase og dække et smukt bord.

    Som kollega er du
    Arbejdsom, har et stort overblik, trives med at ændre planer i en fart, og forstår at arbejde i et team hvor I udnytter hinandens kompetencer og aktuelle dagsform.

    Din nye arbejdsplads
    Kreds Midtjyllands medlemshus ligger i Silkeborg, og dette bliver din daglige arbejdsplads.
    Vi er den lokale enhed af sygeplejerskernes faglige organisation.
    Vi servicerer vores 19.000 medlemmer med bl.a. telefonekspedition, sagsbehandling og derudover et stort antal møder.
    Vi er i alt 32 ansatte og politisk valgte og vi arbejder alle teambaseret. I serviceteamet er endvidere en kok, en køkkenassistent og en pedel.

    Jobbet er som udgangspunkt på fuld tid, men deltid kan aftales. Lønnen er iflg. overenskomst indgået med den faglige organisation.

    Ansøgning og kontakt
    Du er velkommen til at ringe til kredschef Ann Dahy på 2360 0229 eller kok Jesper Hyre 2225 4655 hvis du har spørgsmål.
    Vi modtager kun elektroniske ansøgninger, du skal derfor søge via

    Vi skal modtage din ansøgning senest den 1. november kl. 10.00

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 9. november fra kl. 10.00

    Find jobannoncen her

    Rengøringsassistenter - Ready2clean

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 5. november 2021

     

    Rengøringsassistenter søges
    På grund af stor kundetilgang søger Ready2clean 1 nye assistent til vores afdeling Silkeborg

    Til rengøring hos kunder i Silkeborg , mangler vi en medarbejder mere til vores team.

    Der er tale om mange forskellige rengøringsopgaver såsom:

    - Kontor

    - Flyttelejligheder

    - Håndværkerrengøring

    - Restaurant rengøring

    Vi forventer du sætter en ære i, at levere kvalitetsrengøring og er mødestabil, der vil være en grundig oplæring i opgaverne.

    Timetallet vil variere alt efter hvor fleksibel personen er angående arbejdstider, men der vil minimum være tale om 15 timers stillinger med mulighed for flere timer.

    Løn og ansættelses vilkår vil følge overenskomsten for 3F

    Find jobannoncen her

    Medarbejder til rengøring og kontrol af sommerhuse - DanCenter

    Silkeborg, Ry og Skanderborg området

    Ansøgningsfrist: 6. november 2021

     

    DanCenter søger kvalitetsbevidst medarbejder til rengøring og kontrol af vores sommerhuse
    DanCenter søger en dygtig og engageret timelønnet medarbejder cirka 15-20 timer i ugen (afhængig af sæson), til rengøring og kontrol af rengøringen i vores sommerhuse i hverdage, weekender, helligdage og i højsæsonen, hvor den travleste dag er lørdag.

    Området dækker Silkeborg, Ry og Skanderborg området.

    Vi har brug for en medarbejder, der har flair for detaljen og øjne for at kontrollere om rengøringen af sommerhusene er i top.
    Vi er en virksomhed i rivende udvikling og selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo i løbet af højsæsonen, brænder vi for vores arbejde og har et godt sammenhold i teamet.

    Som kontrolservicemedarbejder hos os vil du blive tilknyttet vores lokalkontor i Silkeborg, og du kommer til at arbejde med blandt andet følgende opgaver:

    • Kontrol af rengøringskvaliteten efter vores lejere
    • Rengøring og klargøring af sommerhuse
    • Dokumentere skader, mangler og lign.

    Derudover leder vi efter følgende vigtige egenskaber hos dig:

    • Erfaring med rengøring vil være en fordel – men ikke et krav
    • Fleksibilitet, kvalitet og engagement – også i travle perioder
    • Grundig, omhyggelig og stolt af dit arbejde
    • Du skal have kørekort og egen bil (kørsel til opgaverne afregnes efter statens takster)

    Vi afholder løbende samtaler. Vi hører gerne fra dig hurtigst muligt, da vi ønsker opstart snarest.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Enghave, 91339215

    Send din ansøgning til silkeborg@dancenter.com mrk. ”Rengøringshjælp” i emnefeltet.

    Antal ledige stillinger: 2

    Find jobannoncen her

    Rengøringsmedarbejdere, 12 timer - Maibritts Rengøring

    Ejstrupholm

    Ansøgningsfrist: 15. november 2021

     

    Vi søger medarbejdere
    Vi er så heldige, at vi står og skal bruge endnu en medarbejder i vores rengøringsteam.
    Er du den vi står og mangler?

    Har du gåpåmod og kan lide at være aktiv på arbejdspladsen, så kunne dette job måske være noget for dig.

    Timer, løn og opstart:
    Der er pt. til ca. 12 timer om ugen, hvor der kan komme flere timer på sigt.
    Timerne vil komme til at ligge lidt forskelligt fra uge til uge, som vi sammen planlægger.
    Løn er efter aftale.

    Du vil til at starte med køre sammen med en af os, til du er helt oplært og sikker.
    Efter det, kan det variere om du har steder alene eller sammen med andre, alt efter hvilken kunde man skal ud til.
    Opstart hurtigst muligt.

    Krav:

    • Du skal have kørekort og have mulighed for at bruge egen bil.
    • At kunne forstå og tale dansk.
    • Du behøver ikke at have erhvervserfaring indenfor rengøring, men vi forventer at du er mødestabil, god til at samarbejde som et team, men også selvstændigt.

    Område:
    Vi holder til i 7361 Ejstrupholm (Gludsted), men kører rundt til forskellige byer i omegnen.
    Eksempelvis Nørre-Snede, Brædstrup, Østbirk, Ikast mfl.

    Det er rengøring hos private samt erhverv.

    Så hvis du kan se dig selv danse rundt med støvekost og klude så kontakt os.
    E-mail: maibritt.andersen@hotmail.dk 
    Tlf.: 25 34 34 78

    Eller send os en privat besked på vores Facebook-side: Maibritts Rengøring

    Med renlige hilsner Maibritts Rengøring.

    Find jobannoncen her

    Rengøringsassistenter - ServiceKompagniet

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 16. november 2021

     

    Propre rengøringsassistenter med flair for detaljer søges til Silkeborg
    ServiceKompagniet søger kvalitetsbevidste assistenter til varetagelse af rengøringen i kontorer og private hjem i Silkeborg

    Det er vigtigt, at du er detaljeorienteret, har sans for den lille ekstra ting som gør forskellen, ærekær og nyder arbejdet med rengøringen.
    Derudover skal du gerne have erfaring med rengøring, og du skal tale og forstå dansk.

    Der skal kunne fremvises en tilfredsstillende straffeattest.

    Du kan læse mere om os på www.servicekompagniet.dk 

    BEMÆRK!
    Såfremt du mener du er den rette kandidat, bedes du sende en mail til hc@servicekompagniet.dk 
    Du må ikke sende personfølsomme oplysninger i henhold til GDPR.
    Såfremt du har interesse i denne stilling bedes du i emnefeltet skrive "Ansøgning Silkeborg" - Ansøgningen skal være på dansk. Sendes ansøgningen et på andet sprog vil den blive slettet uden yderligere varsel.

    Alternativt kan sendes en SMS med teksten Silkeborg til 8181 6100 og jeg ringer tilbage.

    Antal ledige stillinger: 2

    Find jobannoncen her

    Servicemedarbejder/chauffør - Compass Group

    Brande

    Ansøgningsfrist: 1. december 2021

     

    Servicemedarbejder / chauffør
    Er du morgenfrisk og serviceminded - vi søger en ny ansvarsfuld kollega til service og kørsel, til vores personalerestaurant i Brande

    Er du en teamplayer der trives med at arbejde i en omskiftelig hverdag, hvor du servicere mange gæster med et smil?
    Så er det dig, vi søger!

    Om jobbet og din nye arbejdsplads.
    Du bliver del af et fantastisk team på 23 glade kolleger.
    Vi løfter i flok og står sammen om at yde den bedste service- og madoplevelse for vores ca. 1000 dagligt spisende gæster.

    Du får et alsidigt job, hvor du vil arbejde sammen med forskellige afdelinger, uanset om du udfører opgaver i opvasken eller udbringer mad.
    Vi vægter høj hverdagsglæde og tror på, at vi hver især selv kan bidrage til det gode fællesskab med god stemning.
    Vi gør det med humor og kreativitet som en vigtig del af vores hverdag.

    Dine primære arbejdsopgaver vil være

    • Kørsel af mødeforplejning
    • Frugt udbringning
    • Daglig opvask hvor du sætter en ære i at få vores tallerkner og glas til at shine
    • Lettere rengøring i køkkenet
    • Hjælpe til i køkkenet eller bageriet med diverse ad hoc-opgaver

    For at blive vores nye kollega, er du:

    • Du er udadvendt, glad og smilende
    • Mødestabil
    • Kan lide at arbejde selvstændigt
    • God til at tage ansvar og bevare overblik
    • I stand til at håndtere en til tider hektisk hverdag
    • Fuld af gå-på-mod og nysgerrig
    • Du går gerne den ekstra mil, for at give vores gæster den bedste oplevelse hver dag samtidig med, du kan lide at have travlt.
    • Du har passion for service og kvalitet
    • Vi forventer, at du har nogle års erfaring som servicemedarbejder / køkkenmedhjælper fra café, kantine eller restaurant. Gerne erfaring med kørsel.

    Vi tilbyder
    Hos os har du en udfordrende og mangfoldig arbejdsplads med gode kolleger.
    Vi er en flad organisation, hvor de gode ideer bliver værdsat, og der er højt til loftet i et humørfyldt socialt miljø.
    Løn efter overenskomst.

    Arbejdstider
    Mandag til torsdag fra kl. 6.30 - 14.30 og fredag til kl. 14.00. Din arbejdstid er fuld tid og udgør 37 timer om ugen.

    Tiltrædelse
    Hurtigst muligt, senest 1. december 2021

    Ansøgning og ansøgningsfrist
    Du søger jobbet ved at klikke på "Søg stillingen" i kolonnen til højre.
    Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Contract manager, Søren Malberg på mobil 25103026.

    Henvendelser og ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

    Find jobannoncen her