Småjobs & Deltid

Jobopslag på deltid eller derunder

Pige ved computer

Indhold

    Receptionist - DELTID - Ikast - Ansøgningsfrist: 30. september 2020

    Receptionist – Energi Ikast

    Ikast

    Ansøgningsfrist: 30. september 2020

    Praktisk og smilende receptionist til deltidsstilling
    For at styrke vores administrationsteam søger vi en imødekommende receptionist med praktisk sans til vores reception.

    Vi kan tilbyde et afvekslende job i en stabil og udviklingsorienteret organisation. Hvis du kan lide at arbejde med kundeservice, praktiske opgaver og møder folk med et smil, så er denne stilling noget for dig.

    Energi Ikast er et multiforsyningsselskab, der leverer el, varme og fiber til Ikast og opland. Vi er ejet af kunderne og vi er til for kundernes skyld. Det betyder, at vi er en virksomhed med fokus på fællesskab og at det er kunder og andelshavere, der er med til at bestemme, hvilken retning Energi Ikast skal bevæge sig i. I de seneste år har det blandt andet betydet, at virksomheden har sat fokus på god kundekontakt, gennemsigtighed i bestyrelsesarbejdet og grøn omstilling.

    Energi Ikast leverer desuden administrative ydelser til Ikast Vand, Ikast Brande Spildevand, Samstrøm og en række lokale vandværker. Vi afregner el, vand, varme og spildevand for forbrugere i og omkring Ikast.

    Du vil komme til at arbejde med:

    • Kundebetjening på telefon og ved skranken
      • Besvarelse af henvendelser fra forbrugere
      • Omstilling
    • Stå for frokostordning – sætte frem og rydde af
    • Ad hoc-opgaver

    For den rette ansøger vil der være tale om et job med base på vores kontor i Ikast.
    Tilsammen er vi cirka 40 dedikerede og fleksible kollegaer, der glæder os til at tage godt imod dig. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og der er tale om en deltidsstilling med fast arbejdstid fra kl. 10 til 14 hver dag.
    Der er sundhedsordning og motionsrum samt andre personalegoder.
    Medarbejderudvikling er et vigtigt fokusområde hos os og en grundig oplæring vil blive højt prioriteret.

    Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte Ib Maaløe på 96 60 00 33, eller på mail ibm@energi-ikast.dk

    Ansøgningsfrist er 30. september 2020. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og ønsker tiltrædelse snarest muligt.
    Ansøgning og CV sendes til ibm@energi-ikast.dk

    Find jobannoncen her

    Rengøringsassistent - DELTID - Nørre Snede - Ansøgningsfrist: 4. oktober 2020

    Rengøringsassistent

    Nørre Snede

    Ansøgningsfrist: 4. oktober 2020

    Vi søger en rengøringsassistent til kunde i Nørre Snede 9 timer om ugen.

    Der er tale om rengøring af kontorer, kantine og boliger.

    Arbejdstiden er tirsdag og torsdag og timerne vil ligge i tidsrummet mellem 6.oo og 12.00

    Det er et krav at du kan tale og forstå dansk, og at du bor i nærområdet maks. 30 minutters kørsel fra Nørre Snede.

    Opstart hurtigst muligt.

    Find jobannoncen her

    Rengøringsmedarbejder - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 9. oktober 2020

    Rengøringsmedarbejder - ETL Group

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 9. oktober 2020

    ETL GROUP søger rengøringsassistent til kunde i Silkeborg

    Kan du tage ansvar for egne områder?

    Jobbet tilbyder løn efter overenskomst. Du vil også kunne have mulighed for flere timer ved ferie/sygdom.

    Du bliver en del af en Facility virksomhed som har hovedkontor i Skødstrup ved Aarhus.

    Vi forventer, at du:

    • Kan læse, forstå og tale dansk
    • Har erfaring med rengøring
    • Kan møde kl. 15.30
    • Er loyal & kvalitetsbevidst
    • Kan fremvise straffeattest
    • Er omstillingsparat & fleksibel
    • Er udadvendt
    • Kan arbejde selvstændigt

    Vi tilbyder:

    • Ansættelse under 3F overenskomst
    • Ca. 5 timer om dagen (mandag - fredag)
    • Super søde kollegaer
    • Frihed under ansvar
    • Godt arbejdsmiljø
    • Arbejdsbeklædning
    • Gode og ordnede forhold

    Du skal sende dit cv på mail: job@etlgroup.dk (Mærk mailen Silkeborg)

    Med venlig hilsen
    ETL GROUP - En Total Løsning

    Find jobannoncen her

    Serviceassistent - Herning - DELTID, VIKARIAT - Ansøgningsfrist: 16. oktober 2020

    Serviceassistent søges til aftenrengøring (vikariat) - Social & SundhedsSkolen

    Herning

    Ansøgningsfrist: 16. oktober 2020

    Social & SundhedsSkolen, Herning søger pr. 1. november 2020 en serviceassistent til klasserengøring 20t/ugentligt

    Vores nye serviceassistent skal være med til at teste et forsøg med klasserengøring i aftentimerne.

    Vikarstillingen er derfor på prøvebasis i 6 måneder med henblik på fastansættelse, hvis forsøget vurderes at bidrage positivt til at opfylde skolens rengøringsbehov samt at være en styrke for det samlede serviceteam.

    Arbejdstiden fastlægges i samarbejde med lederen af serviceteamet.

    Om skolen:
    Social & SundhedsSkolen, Herning varetager uddannelsen af social- og sundhedshjælpere og -assistenter, pædagogiske assistenter samt grundforløbene hertil. Derudover har skolen kursusaktivitet i form af AMU-uddannelser m.m.
    Læs mere om skolen på: www.sosuherning.dk

    Dine kvalifikationer:

    • Gerne rengøringserfaring - men ikke et krav
    • Du har lyst til at arbejde selvstændigt om aftenen
    • Du er fleksibel og teamorienteret

    Vi forventer, at du:

    • Er mødestabil
    • Bidrager til et godt samarbejde mellem aften- og daghold
    • Er indstillet på at påtage dig et ansvar for at få hverdagen til at fungere
    • Bidrager til et rart og imødekommende miljø for elever, kursister og kolleger

    Skolen tilbyder:

    • Et fagligt inspirerende og travlt arbejdsmiljø
    • Indflydelse på og ansvar for eget arbejde samt mulighed for faglig og personlig udvikling

    Ansøgningsfrist: Fredag den 16. oktober 2020 kl. 12.00.

    Stillingen søges elektronisk via skolens hjemmeside: http://www.sosuherning.dk/om-skolen/job/ledige-stillinger/

    Ansættelse: 2. november 2020 eller snarest derefter – i et 6 måneders vikariat, evt. med mulighed for fastansættelse

    Samtaler forventes at blive afholdt: torsdag og fredag i uge 43

    Øvrige oplysninger om stillingen:
    Kan fås ved henvendelse til serviceleder Iben Reinhardt Olesen på telefon: 30169005
    Ansættelse i henhold til organisationsaftale for rengøringsassistenter, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede i staten mv. (3F)

    Find jobannoncen her

    Rådgiver - DELTID - Herning - Ansøgningsfrist: 18. oktober 2020

    Rådgiver

    Herning

    Ansøgningsfrist: 18. oktober 2020

    DELTIDSRÅDGIVER TIL TELIAS BUTIK I HERNINGCENTRET
    Hos Telia er vi begejstrede for digitalisering! For hvordan vi igennem vores produkter og services er med til at gøre vores kunders hverdag endnu nemmere og mere farverig og samfundet endnu smartere. Vi søger nu en rådgiver til vores seje team i vores butik i Telia Herning Centret

    Så vil du være med til at gøre en forskel for vores kunder? Hjælpe dem med at finde det helt rigtige abonnement, den helt rigtige mobil eller nyeste gadget? Sikre, at de er fri for bøvl og begrænsninger – og fri til at få mest muligt ud af deres digitale liv? Så skal du helt sikkert læse videre!

    Din næste store udfordring

    Vores team i vores Telia butik i Herning Centret består af 5 kollegaer, som sammen hver dag arbejder for at give vores kunde de bedste oplevelser. Vi er engagerede og forsøger hver dag at udfordre og støtte hinanden, så vi kan levere endnu bedre resultater. Din indstilling til udfordringer og dét at komme i mål, er derfor meget vigtig for os.

    Du får grundig oplæring og træning og bliver klædt rigtig godt på til at møde vores kunder. Du vil hurtigt få dine egne indsatsmål, som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling som rådgiver. Får du lyst til at prøve kræfter med en fuldtidsstilling, så er der mange gode karrieremuligheder for dig der har præsteret flot gennem din indsats.

    Du vil samtidig være med til at skabe Danmarks bedste butiksoplevelse, hvor du vil rådgive inden for telefoni, data, digitale løsninger og TV/Bredbånd. Vi vil sammen arbejde på at give både nye og eksisterende kunder rådgivning i verdensklasse. Du vil deltage i spændende salgskampagner og events.

    Hvem er du?

    Som vores nye kollega drives af at hjælpe og forstå vores kunders behov. Du er serviceminded, kundeorienteret, overbevisende, opsøgende og god til at kommunikere.

    Du formår at samarbejde og indgå i et team, mens du samtidig tager naturligt ansvar for din egen udvikling, dine resultater og opnåelse af dine salgsmål. Du er fleksibel, engageret, har let ved at følge procedurer og sætter pris på at tingene går stærkt. Du er en ansvarsbevist, udadvendt, loyal kollega, som har let til smil.

    Din erfaring:

    • Erfaring med butiksarbejde er en fordel
    • Du skal kunne tale og skrive dansk

    Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider, og at du i perioder vil kunne arbejde mere end 10 timer om ugen. Du skal kunne arbejde både i weekender og hverdage.

    Hvis du er interesseret i at blive en del af teamet, så søg jobbet nu! Har du nogen spørgsmål, så skriv til Matthias Laulund på 28270165

    Vi gør opmærksom på, at det er en forudsætning for ansættelse, at du har en straffeattest, der er forenelig med stillingen. Såfremt du bliver tilbudt stillingen, skal du derfor forevise straffeattest.

    Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!

    Find jobannoncen her

    Cityassistent - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 19. oktober 2020

    Cityassistent

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 19. oktober 2020


    Vi mangler en cityassistent i Vej og Trafik, Teknik- og Miljøafdelingen. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer pr. uge på varierende tidspunkter herunder aften/weekend.

    Opgaverne i stillingen er primært:

    • Kontrollere at parkeringsreglerne bliver overholdt og udstede p-afgifter
    • Vejlede og hjælpe borgere, bilister og turister
    • Opkrævning af stadepladsafgift og føre tilsyn ved torvehandel
    • Opfølgning og tilsyn med udeserveringstilladelser
    • Deltagelse i andre opgaver i sektionen fx kampagner, tilsyn m.m.
    • Påse tilladelser til brug af kommunens torve, pladser og gader til fx Events

    Vi lægger vægt på, at du:

    • er moden og kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
    • kan optræde korrekt - også i pressede situationer
    • har en serviceorienteret og venlig, men også myndig optræden
    • er i stand til at tilegne dig den nødvendige viden om lovgivning, parkeringsregler m.m.
    • er god til at samarbejde og indgå aktivt i selvstyrende team

    Vi tilbyder

    • et godt og uformelt arbejdsklima med dine kolleger i sektionen (ca. 26) og afdelingen (ca. 110)
    • arbejde i en aktiv kommune beliggende naturskønt midt i Jylland med ca. 93.000 indbyggere
    • fast stilling med 37 timers fleksibel arbejdsuge
    • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse

    Yderligere information:
    Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Vejtekniker Henrik Antoniussen på tlf. 8970 1535 eller Vej- og Trafikchef Flemming F. Christensen på tlf. 2051 7549.

    Ansøgningsfrist mandag 19. oktober 2020.
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 26. oktober 2020.

    Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
    Klik nedenfor på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

    Find jobannoncen her

    Lastbilchauffør - DELTID - Horsens - Ansøgningsfrist: 4. november 2020

    Lastbilchauffør – Wittrup Seafood

    Horsens

    Ansøgningsfrist: 4. november 2020

    WITTRUP SEAFOOD søger en lastbilchauffør til kørsel fra Horsens.

    ARBEJDSOPGAVER:

    • Kørsel, primært med krogbil med hænger
    • Jobbet indebærer afhentning af diverse ting og kørsel med blåmuslinger
    • Muslingerne afhentes ved fiskerbåde på diverse havne og køres tilbage til fabrikken på Horsens havn

    DIN PROFIL:

    • Mødestabil
    • Fleksibel
    • God fysisk form
    • Taler og skriver dansk

    VI TILBYDER:

    • Et godt lille arbejdsteam med højt humør.
    • Kolleger fra mange lande.
    • Oplæring i håndtering af fødevare og hygiejne.
    • Timetal er 0-20 timer/uge. Med tiden håber vi at der kan blive tale om en fuldtidsstilling.
    • Arbejdstid efter aftale, generelt mellem 11:00 - 20:00.
    • Arbejdstøj og sko vil blive udleveret.

    Skriftlig ansøgning og CV sendes hurtigst muligt til: personale@wittrup-seafood.dk

    Spørgsmål angående stillingen henvendes til: Nete Ellegaard Tel: 40 18 50 18

    Wittrup Seafood A/S er en familieejet virksomhed beliggende på Horsens Havn. Vi er en af Danmarks største leverandører af ferske blåmuslinger. Vi producerer årligt 25.000 tons muslinger. Størstedelen af muslingerne eksporteres til detailkæder i Europa, derudover sælges til danske fiskehandlere og restauranter.

    Kørekort: B, C, BE, CE, DigitalFartskriver, EUGodsErhverv

    Find jobannoncen her

    Rengørings/servicemedarbejder - DELTID - Herning - Ansøgningsfrist: 5. november 2020

    Rengørings/servicemedarbejder – Privat Pleje & Omsorg

    Herning

    Ansøgningsfrist: 5. november 2020

    Har du lyst til at arbejde nogle timer deltids, med rengøring i private hjem, for privat hjemmepleje firma i Herning og Ikast-Brande, og har du lyst til at være en del af mange dygtige kollegaer, som hver dag sætter en ære i at hjælpe vores mange borgere som har vist os tilliden ved at vælge os som leverandør, så kan det være dig vi mangler.

    Vi forventer du er:

    • God til rengøring og har erfaring med dette.
    • Taler og forstår Dansk, da det også er hos ældre borgere.
    • Stabil i din arbejdsindsats, da en af vores værdier er " en borger - Et plejeteam".
    • Faglig dygtig og ser en ære i at levere et godt stykke arbejde
    • En medspiller, som ser kollegaer og vores forskelligheder som en styrke.
    • I servicefaget med hjertet, og lysten til at gøre en forskel er vigtig for dig.
    • Villig til at fremvise straffeattest.

    Vi tilbyder:

    • Arbejde i en spændende dynamisk pleje virksomhed med 100 dygtige kollegaer.
    • Løn efter overenskomst (vi er organiseret i KA Pleje).
    • Diverse personalegoder, herunder trænings faciliteter til rådighed, og hjælp ved skader.
    • Stor fokus på trivsel og arbejder med den sociale kapital som en selvfølge
    • Spændende planer i begge vores afdelinger.
    • Løbende uddannelse, efter fastlagt plan og kompetence løft på individuel plan.

    Vi indkalder løbende til samtaler og for den rigtige tilbyder vi hurtig ansættelse.

    Har ovenstående givet spørgsmål eller ser du dig selv som værende den vi søger til stillingen, så send os en ansøgning på kontakt@jobppoo.dk, eller ring til Andreas på 27 83 50 54

    Kørekort: B, A10

    Find jobannoncen her