Om myndighedsafdelingen

Myndighedsafdelingens kerneopgave er, at rådgive, vejlede og behandle ansøgninger om støtteforanstaltninger til voksne efter servicelovens paragraffer.

Frivillighed Billede fra Pexels

Indhold

    Myndighedsafdelingens kerneopgave er, at rådgive, vejlede og behandle ansøgninger om støtteforanstaltninger til voksne efter servicelovens paragraffer.

    Målet er at hjælpe borgere med fysiske elle psykiske funktionsnedsættelser eller særlige sociale problemer.
    Afdelingen har til huse i Ikast på adressen Sjællandsgade 9 – 11 i Administration Vest.

    Kontakt til Myndighedsafdelingens koordinatorer kan ske på tlf: 99 60 31 80 mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet 9.00 – 13.00. Telefonen er lukket om onsdagene.

    Det er ligeledes muligt at kontakte afdelingen via mail på adressen psykiatrioghandicapafdeling@ikast-brande.dk.