Feriegæst i Ikast-Brande Kommune

Skal du på ferie i Ikast-Brande kommune har du mulighed for at modtage hjemmepleje og sygepleje hvis du i forvejen er visiteret til det i din hjemkommune.

26. jun. 2024

Skal du på ferie i Ikast-Brande kommune, har du mulighed for at modtage hjemmepleje og sygepleje, hvis du i forvejen er visiteret til det i din hjemkommune.

Ansøgningen skal ske gennem din hjemkommune som tager kontakt til visitationen i Ikast-Brande kommune.

For at sikre at du får en god ferie med veltilrettelagt pleje ser vi gerne, at der ansøges om hjemmehjælp eller sygepleje 10 hverdage inden din ferie starter.

Din hjemkommune skal vedrørende sygepleje kontakte os på telefon 99 60 59 30.

Din hjemkommune kan ansøge om hjemmepleje ved at udfylde skemaet Ferieophold i Ikast-Brande Kommune og sende det til visitator@ikast-brande.dk