Ikast-Brande Kommune har sikre, digitale postkasser, som du skal skrive til, når din henvendelse indeholder personlige oplysninger.
Se åbningstider, adresser og kontaktoplysninger for Borgerservice og for andre henvendelser til Ikast-Brande Rådhus og administrationsbygningerne i Administration Vest og Nørre Snede.
Kommunens ledere har sammen udviklet Ikast-Brande Kommunes DNA samt kommunens ledelsesgrundlag.
Her finder du en oversigt over Ikast Brande Kommunes andre hjemmesider samt link til intranet
Her kan du læse om de generelle regler for kvittering og sagsbehandlingsfrister. Der kan derudover være regler målrettet fagområderne.
Her kan man som ansat eller samarbejdspartner indgive oplysninger om formodede ulovligheder eller alvorlige uregelmæssigheder i Ikast-Brande Kommune
Her finder du en oversigt over de tværgående projekter i Ikast-Brande Kommune
Hvis du ønsker detaljerede oplysninger om en konkret sag, kan du søge aktindsigt
Du kan læse mere om indsigt efter GDPR nedenfor.
Klagefristen er den 29. december 2025 - Projektet omhandler tilladelse til en ny kælvningsafdeling.
Klagefristen er den 29. december 2025 - Ikast-Brande Kommune har meddelt landzonetilladelse efter § 35 stk. 1 i planloven. Projektet omfatter indretning af helårsbeboelse i det tidligere Vester Palsgaard Skovmuseum.
Klagefristen er den 29. december 2025 - Ikast-Brande Kommune har meddelt landzonetilladelse efter § 35 stk. 1 i planloven. Projektet omfatter opførelse af et aktivitets- og værkstedshus samt en overdækning til en allerede opført hestestald.