Anmeld skaden
Vejledning, hvis du vil fremsende et erstatningskrav

Hvis huller, ujævnheder eller sne og is på en kommunal vej, sti eller fortov har været årsag til en skade, kan du her fremsende et eventuelt erstatningskrav.
Sådan gør du:
Tryk på link og anmeld skaden
- Udfyld blanket og vedhæft eventuel dokumentation (det kan være foto, lægeerklæring, kvitteringer osv.).Husk også at anføre, hvad det vil koste at udbedre skaden.
- Hvis ulykken har medført legemsbeskadigelse, og der er lavet en skadestuerapport eller lignende, skal du sende rapporten sammen med anmeldelsen.
- Hvis skaden er på et motorkøretøj, og den er kaskoforsikret, skal du anmelde skaden til din egen kaskoforsikring. Dit forsikringsselskab vil herefter tage kontakten til Ikast-Brande Kommune.
- Hvis skaden er på et motorkøretøj og den ikke er kaskoforsikret, kan du anmelde skaden direkte til Ikast-Brande Kommune via blanketten.
Har du spørgsmål, kan du kontakte
Forsikringsenheden
Erik Hausted
Tlf.: +4599604121
Mail: forsikring@ikast-brande.dk