Gå til hovedindhold

Kanalstrategi

Kanalstrategien er den samlede overordnede strategi for, hvordan Ikast-Brande Kommune kommunikerer mest hensigtsmæssigt med brugerne gennem forskellige henvendelseskanaler. Strategien henvender sig først og fremmest til kommunens ledere og medarbejdere.

Mand der taler i telefon på arbejde

Indhold

    Flere og flere områder af kontakten med det offentlige bliver omfattet af obligatorisk selvbetjening. Og kommunen ønsker at levere attraktiv, digital borgerservice. Borgere og virksomheder forventer, at kommunen giver mulighed for digital service og selvbetjening, så de ikke er afhængige af kommunens åbningstider.

    Digital borgerservice er ikke bare effektivisering, men er en ny måde at imødekomme borgernes behov på. Det kræver forandringer for både medarbejdere og borgere.

    • Vi giver borgerne nem og enkel adgang til den mest hensigtsmæssige servicekanal
    • Vi leverer hurtige og forståelige svar og afgørelser og udnytter teknologien optimalt
    • Vi anvender kanaler der har de laveste omkostninger i forhold til effekten.

    Du finder kanalstrategien via linket nedenfor.